کد خبر : 9386
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

«ثابت‌قدم» ماند!

«ثابت‌قدم» ماند!

هاتف‌یوز – شصت و چهارمین شهردار رشت جایش را به دیگری واگذار نکرد و ماندنی شد.

   هاتف‌یوز – شصت و چهارمین شهردار رشت جایش را به دیگری واگذار نکرد و ماندنی شد.
صبح امروز یکصد و هفتاد و سومین نشست علنی شورای شهر رشت با تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد و پس از بحث و بررسی در باره‌ی موارد پیش‌بینی شده، وارد دستور جلسه‌ی استیضاح(برکناری) دکتر سیدمحمدعلی ثابت‌قدم گردید و سرانجام با شکست استیضاح، مخالفان ثابت‌قدم به پایان رسید.
در روزهای گذشته مطالب بسیاری در باره‌ی استیضاح دکتر ثابت‌قدم به وسیله‌ی موافقان و مخالفان شهردار رشت در رسانه‌های گروهی و از تریبونهای مختلف مطرح شد اما در نهایت شاهد بودم که شصت و چهارمین شهردار رشت برای سومین بار پیاپی توانست از برزخ استیضاح رهایی یابد.
با پیوستن یک نفر به جمع مخالفان استیضاح (کارگرنیا، رسولی، حاجی‌پور، روزان، نیکومنش، شیرزاد) جمع مخالفان به هفت نفر رسید و با دو رای ممتنع وضعیت دکتر ثابت‌قدم برای بار دیگر تثبیت شد.
در پایان این رای گیری هفت نفر به استیضاح رای مخالف دادند، شش نفر موافق برکناری دکتر ثابت‌قدم بودند و برای دو نفر هم موضوع چندان تفاوتی نمی‌کرد، چون رای ممتنع ارائه کردند.
حالا شورای چهارم رشت باز هم از ثابت‌قدم شکستی دیگر خورده است که می‌توان آن را آخرین تلاشهای ناکام شورای چهارم برای برکناری دکتر ثابت‌قدم دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.