کد خبر : 9279
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

گیلان از نظر سوخت زمستانی مشکلی ندارد

گیلان از نظر سوخت زمستانی مشکلی ندارد

هاتف نیوز- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ی گیلان در برنامه‌ی رادیویی «دریچه» اعلام نمود: هموطنان گیلانی نگرانی از بابت سوخت زمستانی نداشته باشند.

   هاتف نیوز– مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ی گیلان در برنامه‌ی رادیویی «دریچه» اعلام نمود: هموطنان گیلانی نگرانی از بابت سوخت زمستانی نداشته باشند.
علی‌اصغر عباسی همچنین اولویتهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در توزیع سوخت نفتگاز نیروگاهها، نفت سفید خانوار و… را تشریح کرد.
وی گفت: ذخیره‌سازی سوخت دوم صنایعی که ممکن است به دلیل افت فشار گاز از نفتگاز استفاده کنند با تمهیدات قبلی و در زمان مقتضی انجام شده و در حال حاضر نیزدرصورت ضرورت و نیاز تامین خواهد شد.
عباسی درباره‌ی تامین سوخت نیروگاههای تامین برق استان نیز با اشاره به دو تا پنج برابر شدن حجم ارسالی نفتگاز به نیروگاهها در زمان پیک مصرف از ابتدای دی ماه تاکنون گفت: تامین سوخت نیروگاههای استان با تلاش شبانه‌روزی مجموعه‌ی کارکنان پخش فرآورده‌های نفتی بدون وقفه در حال انجام است و در دو ماه اخیر همراهی مناطق اردبیل، زنجان، چالوس و ساری را نیز در پی داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ی گیلان همچنین از توزیع دو هزار و ۱۰۰ لیتر نفت سفید به طور میانگین برای هر خانوار ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی از ابتدای امسال در قالب اعلام هفت کالابرگ خبرداد و افزود: با دعوت از شهروندان برای مصرف بهینه‌ی گاز طبیعی به مردم شریف استان اعلام می‌شود که درزمینه‌ی تامین سوخت زمستانی نگرانی نداشته باشند.
رئیس کارگروه تامین سوخت استان گیلان همچنین با اعلام توزیع ۴۷ هزار و ۳۳ تن گاز مایع از ابتدای امسال تاکنون در استان گفت: گاز مایع از طریق پنج شرکت اصلی موزع و ۲۱ نمایندگی فرعی توزیع برای رفع نیاز مصرف‌کنندگان این بخش در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.