کد خبر : 9277
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

بگفته و بشتاوسته

بگفته و بشتاوسته

نماینده‌ی رشت به سوگ پدر نشست × شنیدیم که در پی درگذشت پدر نماینده‌ی شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، استاندار گیلان با حضور در منزل مهندس محمد صادق حسنی درگذشت پدر وی را تسلیت گفته است. دکتر نجفی به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و شماری از مدیران کل استانداری با حضور در

نماینده‌ی رشت به سوگ پدر نشست
× شنیدیم که در پی درگذشت پدر نماینده‌ی شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، استاندار گیلان با حضور در منزل مهندس محمد صادق حسنی درگذشت پدر وی را تسلیت گفته است.
دکتر نجفی به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و شماری از مدیران کل استانداری با حضور در منزل مهندس محمدصادق حسنی در لشت‌نشا در گذشت پدر وی را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

پس از برجام تجارت خارجی گیلان 130 درصد افزایش یافت
× شنیدیم که استاندار گیلان در آیین تودیع و معارفه‌ی فرماندار پیشین و جدید شهرستان تالش گفته که: پس از برجام میزان تجارت خارجی استان گیلان 130 درصد، ترانزیت کالا 66 درصد و صادرات 14 درصد افزایش یافته است.
گفتنی اینکه در این آیین با قدردانی از زحمات علی فتح‌الهی، مهندس سیدعیسی مهدوی به عنوان فرماندار جدید شهرستان تالش معرفی شد.

رئیس، دبیر و اعضای ستاد انتخابات گیلان منصوب شدند
× شنیدیم که با صدور احکام جداگانه استاندار گیلان، رئیس، دبیر و مسوولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان گیلان برای برگزاری پنجمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری منصوب شدند.
با حکم استاندار گیلان، محمد احمدی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان منصوب شد.
همچنین دکتر نجفی در حکم رئیس ستاد انتخابات با تاکید براینکه همه‌ی معاونان، مدیران کل و روسای سازمانهای وابسته، فرمانداران و بخشداران و دستگاههای اجرایی موظفند نهایت همکاری را با ستاد انتخابات داشته باشند و با اشاره به برگزاری هرچه با شکوهتر و قانونمدار انتخابات آورده است: فراهم‌سازی تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شان و تراز مردم ولایتمدار گیلان و ملت بزرگ ایران اسلامی، انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان به عنوان حق‌الناس برابر مر قانون و در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش کاملاً رعایت گردد، وظیفه و ماموریت مهمی است که ضروری است با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه‌ی ظرفیتها، امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام نمایید.
همچنین دکتر نجفی در احکامی جداگانه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات، علی اکبر پراوزان مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان، محمدحسین اصغریان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منابع استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و مسوول کمیته‌ی مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات، محمد حسینی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسوول کمیته‌ی حقوقی ستاد انتخابات استان، نادر عبدالله‌پور مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و جانشین ستاد امنیت انتخابات، علی پناهی مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و مسوول کمیته‌ی حراست و استعلامات ستاد انتخابات، یوسف گلشن معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار را با حفظ سمت به عنوان عضو و مسوول کمیته‌ی اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات، قاسم روحانی‌فر مدیر کل ثبت احوال استان را با حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات و سعید زاهدی مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه‌ی دولت استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و مسوول کمیته‌ی فناوری اطلاعات ستاد انتخابات منصوب کرد.
گفتنی است انتخابات دوازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری، پنجمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ی مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار خواهد شد.

آیین بزرگداشت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مصلی رشت برگزار شد
× آیین بزرگداشت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام(ره) و رهبری روز پنجشنبه‌ی گذشته با حضور گسترده‌ی قشرهای مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، مدیران و مسوولان استان در مصلی امام خمینی رشت برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در این آیین سخنرانی کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، فردی بود که از آغاز نهضت اسلامی همراه با امام راحل بوده و در پیروزی انقلاب نقشی بسیار موثر داشت.

تغییراتی که در مدیریت شهری رشت رخ داد!
× شنیدیم که باز مدیریت شهری رشت دستخوش تغییر و تحولاتی شده است.
در اخرین ساعات اداری روز شنبه‌ی گذشته دکتر سیدمحمدعلی ثابت‌قدم شهردار کلانشهر رشت در حکمی مجتبی ماه پسند معاون مالی شهرداری کلانشهر رشت را از سمت خود برکنار کرد و با توجه به نامشخص بودن وضعیت مدیر مالی شهرداری تا روشن شدن این وضعیت تمشیت امور را شخصاً برعهده گرفت.
همچنین بنا بر این گزارش شهردار رشت سازمان خدمات موتوری شهرداری را نیز منحل اعلام نمود، گفتنی است مسوولیت این سازمان تاکنون بر عهده‌ی شهند بوده است.
در اخرین تغییر هم شهردار رشت با قدردانی از خدمات محمدتقی عبداللهی مدیر منطقه‌ی ۵ شهرداری به ماموریت وی در این منطقه پایان داد و او را به عنوان مشاور شهردار رشت منصوب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.