کد خبر : 8961
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۰۹

مشکلی برای سوخترسانی نیمه‌ی دوم سال در گیلان وجود ندارد

مشکلی برای سوخترسانی نیمه‌ی دوم سال در گیلان وجود ندارد

هاتف نیوز- توزیع ۲۹ میلیون و ۲۱۲ هزار لیتر نفت سفید در استان گیلان کاهش ۶۱ درصد را در هفت ماه گذشته نسبت به همین مدت در سال گذشته نشان می‌دهد.

   هاتف نیوز– توزیع ۲۹ میلیون و ۲۱۲ هزار لیتر نفت سفید در استان گیلان کاهش ۶۱ درصد را در هفت ماه گذشته نسبت به همین مدت در سال گذشته نشان می‌دهد.
علی اصغر عباسی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ی گیلان با بیان این خبر، افزود: از این مقدار نفت سفید پنج میلیون و ۴۷۲ هزار لیتر در مناطق سخت‌گذر و بقیه در نقاط بدون گاز طبیعي داخل شهرستانهای استان توزیع شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ی گیلان همچنین از اعلام کالابرگهای جدید به شمارههای ۱۰۴ ، ۲۰۴ ، ۳۰۴ و ۵۰۴ در تاریخ ۹۵/۷/۱۲ و با مهلت دریافت از ۱۵ مهر ماه تا ۱۵ آبان ماه خبر داد و با توجه به پایان کالابرگ قبلی تا پایان مهر ماه اعلام کرد: برای رفاه مردم و متقاضیان که موفق به دریافت کالابرگ قبلی نشده‌اند این تاریخ تا ۱۵ آبانماه تمدید شده و قابل دریافت است.
وی با تاکید بر تسریع در دریافت کالابرگها به وسیله‌ی متقاضیان گفت: با توجه به برودت هوا و نیاز به سوخت از مردم درخواست می‌شود پس از هر بار اعلام کالابرگ نسبت به دریافت، مصرف و یا ذخیرهسازی سوخت خود از فروشندگیهای مرتبط اقدام نمایند و این کار را به ماههای پایانی سال موکول نکنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه‌ی گیلان همچنین میزان مصرف بنزین و نفتگاز از ابتدای سال ۹۵ تاکنون را به ترتیب ۶۲۳ میلیون و ۶۱۷ هزار لیتر و ۲۳۸ میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر و با افزایش پنج درصدی بنزین و کاهش یک درصدی نفتگاز اعلام کرد.
عضو کارگروه تامین سوخت استان گیلان همچنین وضعیت تامین، نگهداشت و توزیع سوخت به وسیله‌ی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ی گیلان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان در بخشهای مختلف ستادی و عملیاتی این شرکت پیش‌بینی می‌کنیم که مشکلی در راستای سوخترسانی درهیچیک از بخشهای صنعتی، کشاورزی و خانگی در نیمه‌ی دوم سال نداشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.