کد خبر : 8922
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

۱۰۰ محفل قرآنی در مساجد، مدارس و موسسات قرآنی گیلان برگزار می‌‌شود

۱۰۰ محفل قرآنی در مساجد، مدارس و موسسات قرآنی گیلان برگزار می‌‌شود

هاتف نیوز- مدیر کل اوقاف و امور خیریه‌ی استان گیلان هدف از برگزاری سی و نهمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم را ارتقای سطح فرهنگی و قرآنی جامعه عنوان کرد و گفت: در کنار برگزاری این مسابقات ۱۰۰ محفل قرآنی در مساجد، مدارس و موسسه‌های قرآنی استان برگزار می‌شود.

   هاتف نیوز– مدیر کل اوقاف و امور خیریه‌ی استان گیلان هدف از برگزاری سی و نهمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم را ارتقای سطح فرهنگی و قرآنی جامعه عنوان کرد و گفت: در کنار برگزاری این مسابقات ۱۰۰ محفل قرآنی در مساجد، مدارس و موسسه‌های قرآنی استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی در جریان برگزاری سی و نهمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه میزبانی از نخبگان قرآنی کشور برای این استان افتخاری بزرگ است، اظهار کرد: سی و نهمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های قراءت، حفظ، ترتیل، معارف، مفاهیم، اذان، ابتهال و همخوانی در استان گیلان برگزار شده است.
وی به تعامل و همراهی موثر و مفید مدیران دستگاههای مختلف استان به ویژه استاندار گیلان در برگزاری سی و نهمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم اشاره کرد و افزود: فعالیتها و کارهای ویژه در این دوره از مسابقات انجام شده که بر اساس نظر کارشناسان کشوری در نوع خود بینظیر بوده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه‌ی استان گیلان، با اشاره به میزبانی خوب استان از این مسابقات و ابراز رضایت شرکت‌کنندگان از این میزبانی، سطح برگزاری سی و نهمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم را عالی توصیف نمود و تصریح کرد: استقبال مردم گیلان از این مسابقات هم در نوع خود خوب و چشمگیر بوده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین عادلی با اشاره به اینکه هماهنگی برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسر قرآن کریم از سال گذشته در کرمانشاه شروع شد، اظهار کرد: برای برگزاری این دوره از مسابقات ۵۰ نشست ملی و استانی برگزار گردید تا ما بتوانیم میزبانی خوب و شایسته برای برگزاری این مسابقات باشیم.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امسال مسابقات قرآن باکیفیتی بهتر برگزار شد و در خدماتدهی نیز بهتر عمل شده است و با توجه به تجاربی که در سالهای گذشته وجود داشته است با برنامه‌ریزیها و کارهایی که انجام دادیم تلاش بر شد تا میزبان خوبی برای شرکت‌کنندگان در این مسابقات و همه‌ی میهمانان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.