کد خبر : 8842
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

بگفته و بشتاوسته

بگفته و بشتاوسته

حفاران غیرمجاز گورستان قدیمی روستایی در فومن دستگیر شدند × شنیدیم که حفاران غیر مجاز یکی از گورستانهای قدیمی شهرستان فومن در حال انجام جرم دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی گردیدند. در پی گزارشی محلی در یکی از روستاهای شهرستان فومن مبنی بر حفاری غیرمجاز افرادی در یک گورستان قدیمی، یگان حفاظت اداره‌ی کل

حفاران غیرمجاز گورستان قدیمی روستایی در فومن دستگیر شدند
× شنیدیم که حفاران غیر مجاز یکی از گورستانهای قدیمی شهرستان فومن در حال انجام جرم دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی گردیدند.
در پی گزارشی محلی در یکی از روستاهای شهرستان فومن مبنی بر حفاری غیرمجاز افرادی در یک گورستان قدیمی، یگان حفاظت اداره‌ی کل میراث فرهنگی گیلان در جریان رسیدگی به این تخلف که با هدف تحصیل اشیای عتیقه صورت گرفت، با هماهنگی ماموران نیروی انتظامی به منطقه‌ی مورد نظر رفتند و پس از بررسی موضوع، موفق به دستگیری پنج نفر در حین انجام جرم با ابزار و آلات حفاری شدند.

یک کتابدار باسابقه‌ سرپرست اداره‌ی کل کتابخانه‌های عمومی گیلان شد
× شنیدیم که علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با قدردانی و تشکر از فعالیتهای امیر محمدپور،‌ با صدور حکمی زهرا بدن‌آرا را به عنوان سرپرست اداره‌ی کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان منصوب کرده است.
گفتنی اینکه زهرا بدن آرا پیش از این به عنوان معاون اداره‌ی کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان فعالیت می‌نمود.

آخرین سال ریاست شورای چهارم به کاظمی رسید
× در یکصد و پنجاه و هشتمین نشست فوق‌العاده ی شورای اسلامی کلانشهر رشت با حضور مهندس سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در عمارت تاریخی شورا پس از رای گیری بین فرانک پیشگر و مسعود کاظمی که برای احراز سمت ریاست شورا اعلام کاندیداتوری کردند، ریاست آخرین سال شورای چهارم به مسعود کاظمی رسید.
مسعود کاظمی با هشت رای رئیس سال آخر شورای چهارم کلانشهر رشت شد و فرانک پیشگر هفت رای به دست آورد و از ریاست باز ماند.

برخیها کار انتخاباتی را شروع کرده‌اند
× شنیده‌ها حاکی است علی‌رغم اینکه حدود هفت ماه با زمان برگزاری انتخابات شورای شهر که قرار است همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، برخیها در رشت کارهای انتخاباتی خود را شروع کرده‌اند.
نشستهای برنامه‌ریزی شده، دیدارهای عمومی، حضور در رسانه‌های گروهی، شرکت در جلسات خانگی و… از جمله مواردی است که جسته و گریخته برای اعلام حضور در انتخابات شورا از این افراد به گوش می‌رسد.
هرچند انجام این اقدامات ممکن است کمی زود باشد اما به هر حال برای آشنا شدن هر چه بیشتر مردم با برنامه‌های کاندیداهای احتمالی می‌تواند مفید باشد تا آنها انتخابی آگاهانه‌تر بنمایند و مانند شورای چهارم شهر و مدیریت شهری به دردسر نیفتد.

شهردار رشت دستاورد سفر سوئد را تشریح کند
× هر چند جسته و گریخته خبرهایی درباره‌ی صحبتها و برنامه‌های شهردار رشت در سفر به سوئ و شرکت در اجلاس شهرهای خلاق یونسکو به گوش می‌رسد اما لازم است دکتر ثابت‌قدم برای اینکه مردم و شهروندان در جریان وقایعی که در این سفر اتفاق افتاده و دستاوردهایی که ممکن است برای رشت در بر داشته باشد به طور شفاف با مردم سخن بگوید و این موارد را مفصلاً توضیح دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.