کد خبر : 8683
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۷:۱۱

تالاب عینک رشت به یکی از جاذبه‌های گردشگری گیلان تبدیل می‌شود

تالاب عینک رشت به یکی از جاذبه‌های گردشگری گیلان تبدیل می‌شود

هاتف نیوز- محمد حسین واثق‌کارگرنیا این هفته در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی از تبدیل شدن تالاب عینک با اجرای برنامه‌های عملیاتی ه یک منطقه‌ی گردشگری و یکی از جاذبه‌های مهم استان خبر داد.

   هاتف نیوز– محمد حسین واثق‌کارگرنیا این هفته در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی از تبدیل شدن تالاب عینک با اجرای برنامه‌های عملیاتی ه یک منطقه‌ی گردشگری و یکی از جاذبه‌های مهم استان خبر داد.
این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: طرحی ارائه شده که هتل شیشه‌یی زیرآب در تالاب عینک رشت احداث شود.
وی خاطر نشان کرد: یک شرکت هم کار مطالعاتی این طرح را در زمینه‌ی ساخت هتل شیشه‌یی زیرآب در تالاب عینک به شهرداری ارائه داده و قرار است حتی سرمایه‌گذار این پروژه را نیز معرفی کند.
محمدحسین واثق‌کارگرنیا سپس با اشاره‌ به اینکه یکی از مشکلات تالاب عینک مشکل تملک اراضی حاشیه‌ی این تالاب است، گفت: همه باید تلاش کنیم تا این مشکل برطرف شود و طرح گردشگری تالاب به اجرا در آید.
وی اجرای طرح تفریحی – توریستی تالاب عینک را سبب افزایش حضور گردشگران در شهر رشت و همچنین بهبود شرایط اقتصادی این شهر و زمینه‌سازی برای اشتغال هر چه بیشتر جوانان عنوان کرد و گفت: شورا در زمینه‌ی اجرای این طرح جدیت دارد.
این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت سپس به پروژه‌ی «زیرگذر شهید رجایی رشت» اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه قدری به طول انجامیده است.
وی افزود: قرار بود این پروژه در ماه تیر سال گذشته به بهره‌برداری برسد اما به دلیل مشکلات اجرایی هنوز پروژه‌ی »زیرگذر شهید رجایی» افتتاح نشده و بهره‌برداری از آن به تاخیر افتاده است.
عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت به خبرنگاران گفت: تاخیر در اجرای این پروژه به دلیل کم‌کاری شهرداری رشت و یا پیمانکار پروژه نیست، گفت: علت تاخیر به دلیل بوده که که نقشه‌های درست و مشخصی از تاسیسات برخی از سازمانها که در مسیر این پروژه قرار گرفته بودند، وجود نداشت و همین موضوع روند اجرای پروژه را با مشکلاتی روبه‌رو ساخت.
کارگرنیا اضافه کرد: شهردار رشت در آخرین حضور خود در صحن علنی شورا گفته است که «پروژه‌ی زیرگذر شهید رجایی رشت» را تا پایان شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رساند.
وی از تأخیر در اجرای این پروژه عذر خواهی کرد و گفت: این تاخیر سبب ناراحتی و گله‌مندی کسبه و ساکنان منطقه‌ی یاد شده گردیده است و و در ادامه تاکید نمود: امیدواریم هر چه سریعتر «پروژه‌ی زیرگذر شهید رجایی رشت» به بهره‌برداری کامل برسد.
وی در پایان گفت: پرداخت حقوق پرسنل شهرداری رشت در اولویت اول برنامه‌های شورا و شهرداری است هر چند که شهرداری رشت هم‌اکنون از نظر درآمدی وضعیت مطلوب ندارد و یکی از دلایل آن این است که تعداد پروانه‌های ساخت ساختمانی نسبت به گذشته با کاهش بسیار شدید روبه‌رو شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.