کد خبر : 8596
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

۲۰ پروژه‌‌ی آموزشی در «هفته‌ی دولت» امسال به بهره‌برداری می‌رسد

۲۰ پروژه‌‌ی آموزشی در «هفته‌ی دولت» امسال به بهره‌برداری می‌رسد

هاتف نیوز– هفته‌ی گذشته مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان، از مدارس در دست ساخت این اداره‌ی کل در شهرستانهای تالش و آستارا بازید کردند و با برخی از مقامات دیدار و گفت‌وگو نمود و در یک نشست مطبوعاتی با حضور خبرنگاران شرکت کرد و به برنامه‌های در دست اقدام اشاره نمود.

   هاتف نیوز– هفته‌ی گذشته مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان، از مدارس در دست ساخت این اداره‌ی کل در شهرستانهای تالش و آستارا بازید کردند و با برخی از مقامات دیدار و گفت‌وگو نمود و در یک نشست مطبوعاتی با حضور خبرنگاران شرکت کرد و به برنامه‌های در دست اقدام اشاره نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان، مهندس علی اوسط مقدم روز یکشنبه‌ی هفته‌ی گذشته به همراه سرناظر و ناظران مناطق تالش و آستارا از پروژه‌های خیام قروق تالش، دبستان دخترانه‌ی معلم شهید داور مسعودپی، مدرسه‌ی فاطمیه(س)، مدرسه‌ی شش کلاسه‌ی دهخدا، پروژه‌ی بابا طاهر نصرت‌آباد، مدرسه‌ی مقدس مشایخ خطبه‌سرا وپروژه‌ی مقاومسازی رازی تالش بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت و از نزدیک آنها را مورد ارزیابی قرار داد.
وی با بررسی موانع و مشکلات موجود، بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه‌ها تاکید کرد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان همچنین گفت: 20 مدرسه در استان در «هفته‌ی گرامیداشت دولت» امسال به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود.
وی در جمع خبرنگاران شهرستان آستارا افزود: امسال در «هفته‌ی دولت» 20 پروژه افزون بر 102 کلاس درس و با زیربنای 11 هزار و 600 مترمربع و با صرف اعتباری بیش از 160 میلیارد ریال در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و تحویل ادارات مختلف آموزش و پرورش در استان گیلان می‌شود.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان اضافه کرد: در مهرماه امسال نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 46 پروژه مشتمل بر 141 کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد.
مهندس اوسط مقدم اظهار کرد: پروژه‌های مهرماه هم با زیربنایی افزون بر 12هزار و 400 مترمربع و با صرف هزینه‌یی بیش از 170 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه پنج مدرسه هم در دست ساخت به وسیله‌ی این اداره‌ی کل در شهرستان آستارا وجود دارد، گفت: پروژه‌ی 12 کلاسه‌ی فاطمیه‌(س)آستارا با زیربنای یکهزار و 470 مترمربع و با هزینه‌یی افزون بر 17 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی80 درصد در دست ساخت است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه‌ی شش کلاسه‌ی دهخدا آستارا با هزینه‌یی بیش از هفت میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی30 درصد و دو پروژه‌ی یک کلاسه و دو کلاسه‌ی کوهستانی در مجموع با اعتباری بیش از دو میلیارد ریال در این شهرستان در دست ساخت قرار دارد.۱۳
وی در ادامه با قدردانی از همکاری فرماندار شهرستان آستارا در جهت پیشبرد اجرای پروژه‌های اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس در این شهرستان، افزود: پروژه‌ی مقامسازی مدرسه‌ی شهید مسعودپی آستارا نیز با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال در دست تکمیل است.
به گفته‌ی مهندس اوسط مقدم همه‌ی پنج پروژه‌ی یاد شده تا پایان آذرماه امسال در آستارا به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان همچنین در جریان این سفر در دیدار با فرماندار شهرستان آستارا گفت: پروژه‌های مقاومسازی مدارس به صورت جدی در دستور کار اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان قرار دارند.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان، مهندس اوسط مقدم در دیدار با فرماندار شهرستان آستارا که در محل فرمانداری این شهرستان انجام گرفت، به تشریح فعالیتهای اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در شهرستان آستارا پرداخت و در این زمینه با فرماندار آستارا به تفصیل صحبت کرد.
وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام افزود: تمام سعی ما این است که هیج پروژه‌ی نیمه تمام بلاتکلیف نباشد.
مهندس اوسط مقدم در ادامه‌ی این دیدار با تشکر از فرماندارانی که به صورت جدی به آموزش و پرورش نگاهی ویژه دارند، تصریح کرد: پروژه‌های مقاومسازی مدارس به صورت جدی در دستور کار اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان قرار دارد.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، ضرورت صرفه‌جويي و جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های ملی کشور را یادآورمی‌شود، تصریح کرد: اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان در تحقق این امر مهم پیگیر اخذ مجوز برای ایجاد نمایندگی در غرب گیلان است.
مهندس اوسط مقدم با بیان اینکه با ایجاد نمایندگی می‌توان در کاهش هزینه‌ها و همچنین پیشبرد پروژه‌ها موفقتر عمل کرد، گفت: به احتمال زیاد این نمایندگی با استقرار در شهرستان تالش پروژه‌های مربوط به شهرستانهای رضوانشهر و آستارا را نیز زیرپوشش خود قرار می‌دهد.
در ادامه‌ی این نشست مهندس سیروس شفقی فرماندار شهرستان آستارا نیز با تشکر از مهندس اوسط مقدم و اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان در سخنانی بیان کرد: من به شخصه از پروژه‌های آموزشی شهرستان آستارا راضی و خرسند هستم.
گفتنی است پس از پایان این نشست مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان به همراه فرماندار شهرستان آستارا از مدارس در دست ساخت ساخت اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در شهرستان آستارا بازدید کردند.۱۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.