کد خبر : 8484
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

طرح «تابستانه کتاب» در گیلان کلید خورد

طرح «تابستانه کتاب» در گیلان کلید خورد

هاتف نیوز– مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: طرح فروش کتاب با ٢٠ تا ٢٥ درصد تخفیف با عنوان «تابستانه کتاب» همزمان با سراسر کشور، در ١٣ کتابفروشی فعال استان گیلان کلید خورده است.

    هاتف نیوز– مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: طرح فروش کتاب با ٢٠ تا ٢٥ درصد تخفیف با عنوان «تابستانه کتاب» همزمان با سراسر کشور، در ١٣ کتابفروشی فعال استان گیلان کلید خورده است.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، دکتر فیروز فاضلی اظهار کرد: طرح «تابستانه کتاب» در بازه‌ی زمانی یکماهه از ۱۶ تیر تا ۱۵ مرداد امسال در کتابفروشیهای عضو طرح اجرا می‌شود.
به گفته‌ی وی؛ موسسه‌ی «خانه کتاب» پس از اجرای موفق دو طرح «کتابفروشی به وسعت ایران» در «هفته‌ی کتاب» سال گذشته و «عیدانه کتاب» در نوروز امسال، به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، همزمان با آغاز تابستان ٩٥ تسهیلاتی را در قالب یارانه‌ی خرید کتاب از طریق کتابفروشیهای سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.
دکتر فاضلی تصریح کرد: در طرح «تابستانه کتاب» کتابفروشیهای منتخب، کتابهایی که با شرایط تعیین شده در طرح مطابقت داشته باشند را به مخاطبان عرضه خواهند نمود که طی آن، کتابهای عمومی از ۲۰ درصد تخفیف و کتابهای کودک و نوجوان از ۲۵ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.
وی عنوان کرد: فروشگاههای جنگل، طاعتی، رستگار، شهرکتاب، فرازمند، بدر، دیبا، متفکران، مجتمع فرهنگی مهران و پاتوق کتاب در شهر رشت، فرهنگ انزلی، خانه کتاب لاهیجان و خاوری لنگرود، کتابفروشیهای فعال و عضو این طرح در استان گیلان هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: این استان با هفت هزار و ١٧٤ خریدار کتاب، پس از استانهای اصفهان، تهران و خراسان رضوی در رده‌ی چهارم پرفروشترین استانها در طرح «عیدانه کتاب» قرار گرفته است.
دکتر فاضلی خاطرنشان کرد:همچنین در طرح یاد شده، انتشارات فرازمند، طاعتی و مجتمع فرهنگی مهران رشت به ترتیب در رتبه‌های سوم، پنجم و نهم پرفروشترین کتابفروشیها از بین ٣٧٤ کتابفروشی فعال کشور قرار گرفتند.
وی در پایان افزود: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی خانه‌ی کتاب به نشانی: www.ketab.ir مراجعه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.