کد خبر : 8465
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

دیتای شرکت مخابرات گیلان رتبه‌ی نخست کشوری را به دست آورد

دیتای شرکت مخابرات گیلان رتبه‌ی نخست کشوری را به دست آورد

هاتف‌نیوز – بر اساس گزارش ارزیابی شرکت مخابرات ایران در پایان خرداد ماه امسال رتبه‌ی نخست کشوری به دیتای شرکت مخابرات استان گیلان اختصاص یافت.

    هاتف‌نیوز – بر اساس گزارش ارزیابی شرکت مخابرات ایران در پایان خرداد ماه امسال رتبه‌ی نخست کشوری به دیتای شرکت مخابرات استان گیلان اختصاص یافت.
مهندس رضا خضردوست رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با واحد خبر روابط عمومی این شرکت، در تشریح وضعیت عملکردی حوزه‌ی دیتای شرکت مخابرات استان گیلان گفت: بر اساس گزارش عملکرد دیتای شرکت مخابرات استانها، شرکت مخابرات استان گیلان با امتیاز ۱/۷۶ موفق شد رتبه‌ی اول کشوری را کسب نماید.
وی در ادامه افزود: شرکت مخابرات استان گیلان با ایجاد تحول در برنامه‌های دو سال اخیر خود و با اولویت قرار دادن ارائه‌ی خدمات دیتای با کیفیت مطلوبتر و کسب رضایت مشتریان تجاری و خانگی، موفق شده است تا در ارزیابی دیتای کشوری، رتبه‌ی اول را به خود اختصاص دهد.
شایان گفتن است در آخرین ارزیابی شرکت مخابرات ایران که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ صورت گرفته بود، شرکت مخابرات گیلان رتبه‌ی چهارم کشوری را کسب نموده بود.
همچنین گزارش شده که دکتر محمدعلی نجفی در جمع مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران استان گیلان به آمادگی شرکت مخابرات استان و دستگاههای مختلف در اجرای برنامه‌های دولت و فعالیتهایی که به آنها سپرده شده، اشاره کرده و گفته است: رضا خضردوست مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان و همکاران او همراهی بسیار خوبی در اجرای طرحهای مختلف در استان دارند.
استاندار گیلان اجرای پروژه‌های مختلف را برای شرکت مخابرات گیلان دارای هزینه دانست و افزود: شرکت مخابرات استان گیلان با توجه به اینکه بخش دولتی نیست و درآمد- هزینه‌یی اداره می‌شود اما در حمایت از طرحهای ملی و پشتیبانی از دولت کم نگذاشته است.
دکتر نجفی با بیان اینکه ممکن است شرکت مخابرات استان گیلان در برخی از جلسه‌ها مورد بیمهری قرار گرفته باشد، تصریح کرد: هر طرح و برنامه‌یی که به شرکت مخابرات گیلان سپرده شده، بسیار خوب عمل کرده است.
در ادامه مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان نیز به سرشماری عمومی نفوس و مسکن از مهرماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان اشاره کرد و گفت: زیرساختهای مخابراتی برای ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن در تمام شهرستانها آماده است.
مهندس رضا خضردوست با اشاره به اینکه روستاییان در بعضی از روستاها از تلفنهای بیسیم استفاده می‌کنند، افزود: رومینگ همراه اول روستاییان یاد شده راه‌اندازی گردیده است اما دارای اینترنت نیست.
این مقام مسوول ادامه داد: آمارگیران در مناطق دوردست اینترنت برخط ندارند و پس از دریافت اطلاعات با رسیدن به نزدیکترین محل می‌توانند اطلاعات خود را ارسال کنند.
وی از فعالیت 490 دفتر ICT در روستاهای مختلف گیلان خبر داد و اظهار کرد: دفاتر یاد شده از اینترنت با سرعت 128k برخوردارند و برای تبادل اطلاعات می‌توانند استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان با بیان اینکه در روستاهای دارای ADSL سرعت اینترنت تا یک مگابایت را ارائه دادیم، خاطرنشان کرد:ارائه‌ی اینترنت به دفاتر ICT روستایی به صورت رایگان است.
مهندس خضردوست به فعالیت سه اپراتور نیز در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: شرکت ارتباطات سیار بیشترین تعداد سایتها را در استان گیلان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.