کد خبر : 8353
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۳:۳۰

متقاضیان دفترچه‌ی بیمه سلامت مراقب سودجویان باشند!

متقاضیان دفترچه‌ی بیمه سلامت مراقب سودجویان باشند!

هاتف نیوز- مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان از متقاضیان دفترچه‌ی بیمه سلامت استان خواست تا مراقب رفتارهای برخی از شرکتهای سودجو باشند.

هاتف نیوز– مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان از متقاضیان دفترچه‌ی بیمه سلامت استان خواست تا مراقب رفتارهای برخی از شرکتهای سودجو باشند.
به گزارش اداره‌ی کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران؛ دکتر علی اکبری از مراجعه‌ی عده‌یی از افراد سودجو به در منازل شهروندان خبر داد و و گفت: این افراد و شرکتهای مرتبط با آنها در قبال دریافت مبالغ و ارائه‌ی کارت به عنوان کارت بیمه سلامت، مدعی بوده‌اند که افراد را تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌دهند.
مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان همچنین یادآور شد: این شرکتها و افراد سودجو با استفاده از نام بیمه سلامت به دنبال سوءاستفاده بوده و خود را نماینده‌ی سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کنند.
وی افزود: ما هیچگونه روشی در بیمه سلامت مبنی بر مراجعه به در منزل افراد متقاضی نداریم و مردم شریف استان گیلان می‌توانند از طریق مراجعه به نمایندگیها و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و یا شعب بیمه سلامت در سراسر استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.
این مقام مسوول اظهار کرد: این افراد هیچگونه اختیارات و وابستگی به سازمان بیمه سلامت ایران ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.