کد خبر : 8333
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

کاری که پس از ۸۰ سال در رشت انجام شد

کاری که پس از ۸۰ سال در رشت انجام شد

هاتف‌نیوز – شهردار کلانشهر رشت در جشن میلاد امام حسن مجتبی‌(ع) خیابان ولیعصر از کاری که پس از ۸۰ سال در این شهر انجام شده است سخن گفت. بر پایه‌ی گزارش رسیده جشن شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) با همکاری مشاور امور مساجد و ستاد اقامه‌ی نماز شهرداری رشت و مسجد امام حسن مجتبی(ع)خیابان ولیعصر

هاتف‌نیوز – شهردار کلانشهر رشت در جشن میلاد امام حسن مجتبی‌(ع) خیابان ولیعصر از کاری که پس از ۸۰ سال در این شهر انجام شده است سخن گفت.
بر پایه‌ی گزارش رسیده جشن شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) با همکاری مشاور امور مساجد و ستاد اقامه‌ی نماز شهرداری رشت و مسجد امام حسن مجتبی(ع)خیابان ولیعصر برگزار شد.
دکتر سیدمحمدعلی ثابت‌قدم در این آیین با تبریک میلاد دومین ستاره‌ی تابناک آسمان امامت و ولایت و نیز آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده گفت: در ۱۳ محله‌ی رشت ۱۳ بازارچه با ظرفیت اشتغالزایی دو هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد شده است.
وی گفت: در محلات کم‌برخوردار ایجاد پارکها و فضای سبز در دستور کار قرار گرفته و اقداماتی هم در این زمینه انجام شد.
شهردار کلانشهر رشت با تاکید بر ایجاد هشت سرای محله در رشت خاطر نشان کرد: قطعاً تعداد سرای محلات را به ۱۵ مورد خواهیم رساند.
دکتر ثابت‌قدم در ادامه یادآور شد: افزایش ایستگاههای آتش‌نشانی در برنامه‌های شهرداری تعریف شده و قطعاً تا پایان این دوره از مدیریت شهری ایستگاههای آتش‌نشانی رشت به لحاظ جمعیتی و تجهیزات به استاندارد می‌رسند.
وی افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد تاکید قرار داد و گفت: راه‌اندازی قطار شهری از برنامه‌هایی است که در بلندمدت دنبال می‌شود.
دکتر ثابت‌قدم تاکید کرد: در بافت مرکزی شهر کل تاسیسات زیرساختی مربوط به آب، برق، گاز و مخابرات را پس از ۸۰ سال تجهیز کردیم تا در آینده در راستای توسعه‌ی جدید شهری مشکلی رخ ندهد.
شهردار رشت با بیان اینکه همه‌ی تلاش خود را برای اتمام «زیرگذر شهید رجایی» نیز به کار می‌گیریم تاکید کرد: پایان نیافتن این پروژه ترافیک را به شهر تحمیل کرده و تلاش ما این است آنچه را که گذشتگان به درستی انجام ندادند ما به نتیجه برسانیم تا آیندگان از ما به نیکی یاد کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.