کد خبر : 8044
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

بگفته و بشتاوسته

بگفته و بشتاوسته

كلاهبردار 150ميلياردي با 130 پرونده‌ی كلاهبرداري در رشت دستگیر شد × شنیدیم که فرمانده‌ی انتظامي شهرستان رشت از شناسايي و دستگيري کلاهبردار 150ميلياد ریالی با 130 مورد كلاهبرداري در اين شهرستان خبر داده و گفته است که در پي مراجعه برخی از مالباختگان از استانهاي مختلف به مراكز پليس اين شهرستان مبني بر جلب یک

كلاهبردار 150ميلياردي با 130 پرونده‌ی كلاهبرداري در رشت دستگیر شد
× شنیدیم که فرمانده‌ی انتظامي شهرستان رشت از شناسايي و دستگيري کلاهبردار 150ميلياد ریالی با 130 مورد كلاهبرداري در اين شهرستان خبر داده و گفته است که در پي مراجعه برخی از مالباختگان از استانهاي مختلف به مراكز پليس اين شهرستان مبني بر جلب یک كلاهبردار متهم شناسایی شده و در یک عمليات غافگيرانه دستگير گردید.
سرهنگ رحیم شعباني گفت: در تحقيقات مشخص شد که متهم 130 پرونده‌ی كلاهبرداري در كشور دارد و در مجموع 150 ميليارد ریال از افراد مختلف كلاهبرداري كرده است.
این متهم 35 ساله سپس با تشكيل پرونده برای سپری شدن مراحل قانوني تحويل مرجع قضایي شد.

چند نفر در رشت و رودبار می‌توانستند رای دهند؟
× شنیدیم که رئيس ستاد انتخابات استان گيلان گفت: در مرحله‌ی دوم انتخابات دهمين دوره‌ی مجلس شوراي اسلامي در شهرستانهای رشت و رودبار 767 هزار و 620 نفر واجد شرايط شركت در انتخابات بوده‌اند.
محمد احمدي‌پور روز جمعه در گفت‌وگو با «ايرنا» با بيان این مطلب افزود: از اين تعداد 692 هزار و 778 نفر در شهرستان رشت و 74 هزار و 842 نفر واجد شرايط رأي دادن در شهرستان رودبار هستند.
رئيس ستاد انتخابات استان گيلان با بيان اينكه براي اين مرحله از انتخابات در اين شهرستانها 643 شعبه‌ی اخذ راي پيش‌بيني شده، اظهار كرد: از اين تعداد 119 شعبه‌ی اخذ رأي براي شهرستان رودبار شامل 57 شعبه‌ی شهري و 62 روستايي و 524 شعبه براي شهرستان رشت شامل 204 شعبه‌ی شهري و 320 شعبه‌ی روستايي بوده است.

آثار باستانی سه‌هزار ساله در گیلان کشف شد
× شنیدیم که فرماندار شهرستان ماسال از كشف اشيا و آُثار باستاني و معماري كهن با قدمت بيش از سه هزار و 200 سال در منطقه‌ی «اسب ريسه» اين شهرستان خبر داده است.
محمود قاسم‌ن‍ژاد روز پنجشنبه‌ی گذشته در جريان بازديد از عمليات كاوش باستانشناسي منطقه‌ی «اسب ريسه» گفت بنا به نظر كارشناسان، اشياي به دست آمده متعلق به «عصر آهن» و «هزاره‌ی نخست پیش از ميلاد» است.
گفتنی اینکه تاكنون اشيا و آثار باستاني بسیار ارزشمند همچون لوازم نساجي، ظروف سفالي، كوزه، كاسه و خمره با قدمت بيش از سه هزار و 200 سال در اين منطقه كشف شده است.

امام جمعه‌ی رشت در باره‌ی «گاندی» چه گفت؟!
× شنیدیم که آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده‌ی ولی فقیه در استان گیلان در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته که به مناسبت برگزاری کنگره‌ی ملی هشت هزار شهید استان گیلان در پیاده‌راه هسته‌ی مرکزی شهر رشت برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن
«روز کار و کارگر» گفت: اقتصاد مقاومتی با حرف تحقق پیدا نمی‌کند بلکه با کار و تلاش است که می‌توان کارخانه‌ها و زمینها را آماده کرد.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر استفاده از کالای داخلی تأکید دارند، افزود: «گاندی» با استفاده از کالای داخلی استعمار انگلیس را به زانو در آورد. اگر ما می‌خواهیم مورد تحقیر غرب قرار نگیریم، باید از کالای داخلی استفاده کنیم.

آیا امسال این وعده محقق می‌شود؟!
× شنیدیم که نصر آزادانی معاون ساخت و توسعه‌ی راه‌آهن کشور از تحقق وعده‌ی مدیر عامل راه‌آهن کشور مبنی بر اتصال پنج مرکز استان کشور به خط‌ آهن سراسری در طول امسال خبر داده است.
وی در این زمینه توضیح داد: یکی از اولویتهای امسال شرکت ساخت و توسعه‌ی زیربناهای حمل و نقل، ‌اتصال مراکز پنج استان به راه‌آهن سراسری است.
نصر آزادانی افزود: اتصال شهرهای همدان، کرمانشاه، ارومیه، تبریز و رشت به خط ‌آهن سراسری امسال حتماً دنبال شده و اجرا می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.