کد خبر : 7963
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

جشنواره‌ی اختراعات «رویش دماوند» در گیلان برگزار می‌شود

جشنواره‌ی اختراعات «رویش دماوند» در گیلان برگزار می‌شود

هاتف نیوز– استان گیلان میزبان نخبگان، مبتکران و نوآوران منطقه‌ی شمال کشور خواهد بود.

بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان گیلان، دکتر مسعود اصفهانی رئیس این بنیاد در باره‌ی برگزاری جشنواره‌ی یاد شده در رشت گفت: جشنواره‌ی اختراعات «رویش دماوند» روزهای 22 تا 23 اردیبهشت ماه 1395 به میزبانی بنیاد نخبگان استان گیلان در رشت برگزار می‌شود.
بر پایه‌ی این گزارش وی اظهار کرد: به منظور شناسایی و توانمندسازی مخترعان و نوآوران و با هدف تجاری‌سازی اختراعات دانش‌بنیان و نیز تکمیل چرخه‌ی نوآوری و خلاقیت، جشنواره‌ی منطقه‌یی«رویش دماوند» اردیبهشت ماه 1395 با میزبانی بنیاد نخبگان استان گیلان و مشارکت بنیاد نخبگان استانهای شمالی کشور همچون مازندران، سمنان، گلستان و قزوین در رشت برگزار می‌شود.
رئیس جشنواره‌ی منطقه‌یی «رویش دماود» در ادامه افزود: همه‌ی مراحل ثبت نام در این جشنواره به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه‌ی بنیاد نخبگان استان گیلان انجام خواهد شد.
دکتر مسعود اصفهانی رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان همچنین اعلام نمود: اطلاعات تکمیلی در باره‌ی چگونگی و نحوه‌ی اجرای مراحل مختلف ثبت نام علاقه‌مندان از طریق سامانه‌ی بنیاد نخبگان استان گیلان به نشانی اینترنتی: guilan.bmn.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

2

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.