کد خبر : 7861
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

گیلان می‌خواهد «میزبان ممتاز» باشد

گیلان می‌خواهد «میزبان ممتاز» باشد

هاتف نیوز– دست‌اندرکاران اداره‌ی کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از آمادگی گیلانیان برای کسب عنوان «میزبان ممتاز» کشور در نوروز 1395 خبر دادند.

   هاتف نیوز– دست‌اندرکاران اداره‌ی کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از آمادگی گیلانیان برای کسب عنوان «میزبان ممتاز» کشور در نوروز 1395 خبر دادند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان از آمادگی کامل برخوردارند و می‌توانند همچون سالهای گذشته میزبانی ممتاز برای گردشگرانی که گیلان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نمایند، باشند.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان؛ نشست مدیرکل، معاونان و نمایندگان این اداره‌ی کل در شهرستانهای استان با محوریت بررسی ابعاد مختلف فعالیتهای لازم‌الاجرا در نوروز و نیز رویداد نوروزگاه برگزار شد.
در این نشست رضا علیزاده به اهمیت انسجام و همبستگی نیروهای ستاد اجرایی خدمات سفر در استان گیلان اشاره نمود و گفت: گیلان استانی پیشرو در صنعت گردشگری است و این امتیاز نشان از تلاشهای دست‌اندرکاران بخش سفر و گردشگری در این استان می‌دهد.
وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعملهای ابلاغی و احکام سازمانی، وظایف هر دستگاه به وضوح روشن بوده؛ اذعان نمود: خوشبختانه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان از آمادگی کامل برخوردارند و می‌توانند همچون سنوات گذشته میزبانی ممتاز برای گردشگرانی که گیلان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نمایند، باشند.
علیزاده اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب را یکی از مهمترین رکن در خدمات قابل ارائه به گردشگران عنوان کرد و گفت: به منظور تسهیل در مکانیابی به وسیله‌ی گردشگران و همچنین آشنایی آنها با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان گیلان، شمار پایگاههای اطلاع‌رسانی به گردشگران در نوروز95 نسبت به سال پیش افزایش می‌یابد و همچنین از همراهی و مشارکت راهنمایان بیشتری بهره خواهیم برد.
این مقام مسوول تصریح کرد: غرفه‌های صنایع دستی و سوغات محلی نیز در تعطیلات نوروزی باکیفیت بهتری برپا می‌گردد که بر اساس رایزنیهای انجام شده مبادی ورودی شهرها و میادین اصلی به عنوان محل استقرار غرفه‌های صنایع دستی انتخاب شده‌اند.
وی از چاپ بیش از 200هزار اقلام فرهنگی در سراسر استان خبر داد و افزود: این محصولات با همکاری بخش خصوصی تهیه شده تا در تعطیلات نوروز بین مسافران پخش گردد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر خواست تا در جهت فراهم نمودن آرامش خاطرگردشگران با تمام نیرو و توان فعالیت نمایند و در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی فعالیتهای انجام شده نیز دقت و سرعت را سرلوحه‌ی کارشان قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.