کد خبر : 7874
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

پيش‌فروش اينترنتي بليتهاي نوروزي در گیلان آغاز شد

پيش‌فروش اينترنتي بليتهاي نوروزي در گیلان آغاز شد

هاتف نیوز- مهندس ناصر آل محمدی، مدير كل حمل و نقل و پايانه‌های استان گيلان با بيان اين مطلب که پیش‌فروش اینترنتی بلیتهای نوروزی استان آغاز شده است گفت: در اولین نشست هماهنگي ستاد نوروزي اداره‌ی كل مقرر شد همزمان با سراسر كشور پيش فروش اينترنتي بليتهای نوروزی از 11 اسفند ماه در استان گیلان آغاز شود.

هاتف نیوز– مهندس ناصر آل محمدی، مدير كل حمل و نقل و پايانه‌های استان گيلان با بيان اين مطلب که پیش‌فروش اینترنتی بلیتهای نوروزی استان آغاز شده است گفت: در اولین نشست هماهنگي ستاد نوروزي اداره‌ی كل مقرر شد همزمان با سراسر كشور پيش فروش اينترنتي بليتهای نوروزی از 11 اسفند ماه در استان گیلان آغاز شود.
وی افزود: پيش‌فروش بليتهاي مسافري از 11 اسفند ماه به صورت اينترنتي صورت گرفته وهم‌استانيهاي عزيز مي‌توانند از طريق مراجعه به درگاههاي فروش بليت اينترنتي استان به نشانی: www.gilanmosafer.ir و نشانی كشوري: www.payaneh.ir نسبت به تهيه‌ی بليت به مقاصد مورد نظر اقدام نمايند.
وی افزود: ضمناً از 18 اسفند ماه نيز هموطنان مي‌توانند، بليتهاي نوروزي را به صورت حضوری و از طريق پايانه‌هاي عمومي، دفاتر فروش بليت در شهر تهيه نمايند.
مدير كل حمل و نقل و پايانه‌های استان گيلان خاطر نشان نمود: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی ضمن نظارت بر عملکرد شرکتها و موسسات حمل و نقل مسافری با تشکيل ستاد جابه‌جايی مسافران نوروزی آماده‌ی ارائه‌ی خدمت به هموطنان عزيز است.
مهندس آل محمدی گفت: 109 شرکت حمل و نقل مسافر استان گیلان با بیش از سه هزار دستگاه وسیله‌ی نقلیه آماده‌ی ارائه‌ی خدمت به مسافران نوروزی هستند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان در ادامه با اشاره به میزان جابه‌جایی مسافر در نوروز سال گذشته گفت: در نوروز سال گذشته بیش از 368 هزار مسافر از ناوگان حمل و نقل همگانی استفاده نمودند.
این مقام مسوول در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در طرح جابه‌جايی مسافران نوروزی در سال گذشته افزون بر71هزار مسافر یلیتهای خود را از طریق پیش‌فروش اینترنتی تهیه نمودند.
وی سپس افزود: امیدواریم با رعايت قوانين و مقررات به وسیله‌ی رانندگان محترم شاهد نوروزی بدون سوانح رانندگی در استان گیلان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.