کد خبر : 7814
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

رشت کم‌کم دارد به «استقبال از بهار» می‌رود

رشت کم‌کم دارد به «استقبال از بهار» می‌رود

هاتف نیوز- معاون خدمات شهري شهرداري کلانشهر رشت گفت: مديران مناطق پنجگانه‌ی شهرداری بايد در روزهاي پاياني سال عنايتی ويژه در اجرا و اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام داشته باشند.

    هاتف نیوز– معاون خدمات شهري شهرداري کلانشهر رشت گفت: مديران مناطق پنجگانه‌ی شهرداری بايد در روزهاي پاياني سال عنايتی ويژه در اجرا و اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام داشته باشند.
هاتف – روز شنبه‌ی این هفته نشست «استقبال از بهار» با حضور مهندس علی بهارمست معاونت خدمات شهري شهرداری و شهرداران مناطق پنجگانه و معاونتهاي مختلف آنها در ساختمان تاريخي شهرداري کلانشهر رشت برگزار شد.
بر پایه‌ی گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري کلانشهر رشت، مهندس علي بهارمست در اين نشست با بر شمردن برنامه‌هاي طرح «استقبال از سال نو و بهار» اظهار نمود: همه ساله برای «استقبال از فصل بهار» برنامه‌هایي متنوع و ويژه به وسیله‌ی شهرداري کلانشهر رشت در آخرین روزهای سال پيش‌بيني و اجرا مي‌شود كه اين برنامه‌ها و فعاليتها برای پذيرايي از ميهمانان نوروزي و استفاده‌ی هر چه بیشتر فضاهای شهری به وسیله‌ی شهروندان است.
معاون خدمات شهری شهرداری کلانشهر رشت سپس با بيان اين مطلب كه نشستهای هماهنگي به منظور برنامه‌ريزي برای استقبال از فصل بهار تشكيل مي‌شود، گفت: بايد مديران مناطق عنايتی بيشتر نسبت به بهبود پروژه‌هاي شهري در مناطق خود داشته باشند تا پروژه‌هايي همچون تعريض معابر و پروژه‌هاي نيمه تمام با جديت در روزهاي پاياني سال به اتمام برسد.
بهارمست با اشاره به در پيش بودن انتخابات و لزوم توجه خاص به فضاي شهري پس از برگزاري انتخابات عنوان كرد: در زمینه‌ی ديوارنويسيهاي تبليغاتي كه متاسفانه در گذشته در انتخابات شاهد بوده‌ايم با برگزاری نشستی با فرمانداري رشت برنامه‌ريزي لازم برای برگردانیدن شهر به شرايط پیشین صورت گرفته است.
معاون خدمات شهري شهرداري کلانشهر رشت سپس با اشاره به ضرورت توجه به رعايت حقوق شهروندي تصريح كرد: از آنجايي كه شهرداري تمامي هم و غم خود را براي زيباسازي محيط شهر به خرج مي‌دهد و هزينه‌هايي نيز در اين زمينه متحمل مي‌شود، بايد به حفظ بيت‌المال مورد توجه واقع شود تا چهره‌ی شهر نيز دچار آسيب نگردد.
وي به لزوم دقت و وسواس مديران در زمينه‌ی پاكسازي شهر و رفت و روب به موقع معابر اشاره كرد و گفت: پاكسازي فضاي شهري به صورت مداوم بايد مد نظر مديران شهري قرار گيرد و به پيمانكاران بخش پسماند و رفت و روب تذكرات لازم در اين زمینه داده شده است.
مهندس علي بهارمست با بيان اين مطلب كه بايد در جمع‌آوري استندهاي تاريخ گذشته و داربستها نیز بایستی دقت نظر صورت بگيرد، گفت: نصب هر گونه داربست باعنوانهای مختلف در شهر ممنوع است و در مواردي كه نصب داربستها براي شهروندان خطرات جاني و مالي ايجاد كند، با فرد خاطی برخورد هم خواهد شد.
معاون خدمات شهري شهرداري کلانشهر رشت در ادامه خاطر نشان كرد: گلكاري، رنگ‌آميزي جداول، روشنايي معابر و پاركها، نظافت فردي پاكبانان و پاکیزگی لباسهاي آنان از ديگر مواردي است كه همكاران عزيز بايد همواره مد نظر قرار دهند.
در ادامه‌ی اين نشست شهرداران مناطق پنجگانه‌ی شهرداري کلانشهر رشت و مديران عامل سازمانها گزارشي از عملكرد حوزه‌ی خود ارائه دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.