کد خبر : 7748
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۳:۵۳

بگفته و بشتاوسته

بگفته و بشتاوسته

مقادیری لوازم آرایشی خارجی بدون مجوز در رشت کشف و ضبط شد × شنیدیم که رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفته که ‌چهار هزار و 558 قلم انواع لوازم آرایشی خارجی بدون مجوز به وسیله‌ی ماموران پليس آگاهي در شهرستان رشت كشف و ضبط شده است. گویا سرهنگ فرهاد فلاح كريمي گفته که:

مقادیری لوازم آرایشی خارجی بدون مجوز در رشت کشف و ضبط شد
× شنیدیم که رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفته که ‌چهار هزار و 558 قلم انواع لوازم آرایشی خارجی بدون مجوز به وسیله‌ی ماموران پليس آگاهي در شهرستان رشت كشف و ضبط شده است.
گویا سرهنگ فرهاد فلاح كريمي گفته که: ماموران پليس آگاهي در اجراي طرح جامع مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور، این کالاها را با ارزش تقريبي 215 ميليون ریال کشف کرده‌اند.

یکی از دو نماینده‌ی رد صلاحیت‌ شده‌ی رشت تایید صلاحیت گرفت
× شنیده‌ها حاکی است که در زمان مقرر و پس از بررسی مجدد صلاحیتهای افرادی که برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان رد صلاحیت شده ‌بودند، برخیها توانستند صلاحیت خود را از هیات مرکزی نظارت دریافت کنند.
مطابق آخرین خبرها که از رد صلاحیت دو نماینده‌ی کنونی شهرستان رشت حکایت داشت، گویا صلاحیت مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی تایید شده و به فرمانداری شهرستان رشت نیز ابلاغ گردیده است.
گفتنی اینکه از مجموع ۹۶ داوطلب انتخابات مجلس در شهرستان رشت ۵۴ نفر در مرحله‌ی اول به وسیله‌ی هیات نظارت رد صلاحیت شدند که پس از رسیدگی به اعتراض نامزدهای انتخاباتی در این مرحله تغییراتی در فهرست این افراد ایجاد شد، بر اساس آخرین خبرهای رسیده تایید صلاحیت ۱۲ نفر به دست آنها رسیده است که چهره‌ی شاخص این جمع مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده‌ی کنونی شهرستان رشت است.

به یک شهردار مطیع و تمام وقت نیازمندیم!
× در خبرها آمده بود که پایگاه خبری «گیل خبر» در مطلبی طنز از شهردار رشت نسبت به انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال استیضاح وی حمایت کرده است.
در این مطلب به طعنه نوشته شده: جا دارد به خاطر این اقدام شایسته و اینکه شورای شهر رشت اکنون شهره آفاق و عالم است، از تلاش آنان تشکر شود. مخصوصا از برخی آنان که همواره تلاش ویژه‌ای در این راستا داشته‌اند، در یک سال اخیر مصاحبه‌های متعدد داشته‌اند، و حتی بین دو نیمه هم استراحت نکرده‌اند.
همچنین در این مطلب تاکید شده که هر کس دوست داشت این تبلیغ را در نشریه خود منتشر کند. حق کپی رایت برای همگان آزاد است.

هنوز بحث انتخابات داغ نیست!
× علی‌رغم اینکه چندین ماه است موضوع انتخابات و تایید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان به موضوع اول رسانه‌های گروهی به ویژه رسانه‌های فضای مجازی تبدیل شده است اما هنوز مردم عادی کوچه و بازار کمتر درباره‌ی انتخابات صحبت می‌کنند و بیشترین مساله‌یی که در شرایط کنونی توجه و فکر مردم را به خود جلب کرده موضوع لغو تحریمها، اجرای برجام و ایجاد روابط دوستانه با کشورهایی است که می‌تواند فرصت مناسب برای پیشرفت اهداف توسعه‌یی کشور باشد.
هنوز مردم کوچه و بازار کمتر درباره‌ی انتخابات مجلس صحبت می‌کنند و پرداختن به این موضوع را به روزهای دیگر سپرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.