کد خبر : 7675
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

«هفته‌ی منابع طبیعی» هفته‌ی دستیابی به مشارکت کامل جامعه در برنامه‌های حفاظت از منابع و ذخایر طبیعی است

«هفته‌ی منابع طبیعی» هفته‌ی دستیابی به مشارکت کامل جامعه در برنامه‌های حفاظت از منابع و ذخایر طبیعی است

هاتف نیوز- دومین نشست اعضای کارگروه اجرایی ستاد برگزاری «هفته‌ی منابع طبیعی» استان گیلان با هدف تدوین برنامه‌ها و بومی‌سازی سیاستهای اجرایی سازمانی مطابق با توانمندیهای شایسته‌ی استان گیلان برگزار شد.

    هاتف نیوز– دومین نشست اعضای کارگروه اجرایی ستاد برگزاری «هفته‌ی منابع طبیعی» استان گیلان با هدف تدوین برنامه‌ها و بومی‌سازی سیاستهای اجرایی سازمانی مطابق با توانمندیهای شایسته‌ی استان گیلان برگزار شد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در این نشست که به ریاست مهندس داود زارع و با حضور معاونان، روسای ادارات ستادی، فرماندهی یگان حفاظت و مسوول حوزه‌ی نمایندگی ولی فقیه در این اداره‌‌ی کل تشکیل شد سرفصلهای اجرایی نمودن برنامه‌های «هفته‌ی منابع طبیعی» امسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در این نشست با اشاره به شعار «هفته‌ی منابع طبیعی» امسال گفت: اینکه شعار امسال «مدیریت جامع منابع طبیعی با مشارکت مردم» تعیین شده نشاندهنده‌ی عزم جدی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور برای حضور صددرصدی همه‌ی قشرهای مختلف جامعه در حفظ و صیانت از انفال الهی و نعمتهای خداوندی است.
مهندس داود زارع همچنین افزود: تمهیداتی که در راستای برگزاری برنامه‌های این هفته اندیشیده می‌شود باید بر حول محور مشارکت مردم و حضور گسترده‌ی طبیعتدوستان در برنامه‌ها باشد.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری به مشارکت همگانی مردم در طرحها و پروژه‌های احیایی و حفاظتی اظهار نمود: همکاری و تعامل مردم با حافظان انفال الهی منحصر به یک مراسم و یا یک هفته نیست و در طول سال این همکاری در قالبهای مختلف اعم از جنگلکاریهای مشارکتی، طرحهای مراقبتی و یا حتی اطلاع‌رسانی از طریق خطوط ارتباطی اداره‌ی کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با مردم صورت می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.