کد خبر : 7664
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

عامل انتشار مطالب عليه مدير یک رستوران در اینستاگرام شناسایی و دستگیر شد

عامل انتشار مطالب عليه مدير یک رستوران در اینستاگرام شناسایی و دستگیر شد

    هاتف نیوز– رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان اعلام کرد: عامل انتشار اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي عليه مدير یک رستوران در اینستاگرام، در شهرستان رشت شناسايي و دستگیر شد. سرهنگ محمدخاني گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي مدير رستورانی در رشت،

    هاتف نیوز– رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان اعلام کرد: عامل انتشار اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي عليه مدير یک رستوران در اینستاگرام، در شهرستان رشت شناسايي و دستگیر شد.
سرهنگ محمدخاني گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي مدير رستورانی در رشت، مبني بر انتشار اکاذيب عليه وي به قصد تشويش اذهان عمومي در اینستاگرام موضوع در دستور کار پليس فتا قرار گرفت.
رئيس پليس فتاي استان گيلان افزود: با پي‌جوييهاي فني و پليسي، وی كه مردي 30 ساله اهل و ساکن رشت بود شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي به پليس فتا احضار شد.
سرهنگ محمدخاني اظهار کرد: با توجه به ادله‌ی ديجيتال كشف شده، متهم به صراحت به بزه‌ی انتسابي خود اعتراف کرد و پرونده‌اش هم برای سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت گرديد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.