کد خبر : 7272
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

«ادامه مطلب» گیلان در جشنواره‌ی فجر

«ادامه مطلب» گیلان در جشنواره‌ی فجر

هاتف نیوز – نمایش «ادامه مطلب» از استان گیلان به عنوان یکی از ١٠ اثر برگزیده برای حضور در مرحله‌ی نهایی «سی و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی تاتر فجر» برگزیده شد.

    هاتف نیوز – نمایش «ادامه مطلب» از استان گیلان به عنوان یکی از ١٠ اثر برگزیده برای حضور در مرحله‌ی نهایی «سی و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی تاتر فجر» برگزیده شد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، گروه ارزیابی و گزینش آثار برگزیده‌ی جشنواره‌های تاتر استانی متشکل از حسین پاکدل، نادر برهانی مرند و آرش دادگر، پس از تماشای بیش از ۶۰ اثر برگزیده‌ی جشنواره‌های استانی تاتر به اتفاق آرا۱۰ نمایش را برای حضور در مرحله‌ی نهایی «سی و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی تاتر فجر» برگزیدند.
در این بین نمایش «ادامه مطلب» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شایان، کاری از «گروه نمایشی افرا» از استان گیلان نیز موفق به حضور در جمع این 10 نمایش شد.
بر پایه‌ی این گزارش داستان نمایش «ادامه مطلب» از ترکیب دو داستان معروف «سیندرلا» و «جک و لوبیای سحرآمیز» در محیط مجازی شکل می‌گیرد و نمایش در طول روایت جدید از ترکیب این دو داستان معروف به یک مفهوم و داستانی جدید و زایش یک تفکر نو می‌انجامد.
مهدی شایان نویسنده، طراح و کارگردان این اثر، فارغ التحصیل تاتر از دانشگاه اراک است که از شاخصترین آثار وی می‌توان به «مثل هیچکس»، «گیم اُور» و «سقوط به آسمان» اشاره کرد که دریافت جوایز متعدد در جشنواره‌های استانی و کشوری را در کارنامه‌ی خود دارد.
زینب شعبانی، مهدی مخبری، سودابه جعفرزاد، الناز ابروش، برنا انصاری و فرید نظری بازیگرانی هستند که در «ادامه مطلب» نقش آفرینی می‌کنند.
یادآور می‌شود نمایش «ادامه مطلب» اثر برگزیده‌ی هیأت داوران «بیست و هشیمین جشنواره‌ی استانی تاتر گیلان» بود که در این جشنواره موفق به دریافت رتبه‌های مختلف در بخشهای پوستر و بوروشور، بازیگری زن، بازیگری مرد، نویسندگی و کارگردانی شد.
گفتنی است «سی و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی تاتر فجر»، بهمن ماه امسال به دبیری سعید اسدی برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.