کد خبر : 7179
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹

«سرزمین سرد» گیلان فیلم خارق‌العاده‌ی بلژیک

«سرزمین سرد» گیلان فیلم خارق‌العاده‌ی بلژیک

هاتف نیوز- فیلم «سرزمین سرد» به کارگردانی شهریار پورسیدیان، فیلمساز جوان و موفق گیلانی روز یکشنبه موفق به کسب جایزه‌ی ویژه‌ی تماشاگران در سومین «جشنواره‌ی فیلم خارق‌العاده‌ی بلژیک» شد.

   هاتف نیوز– فیلم «سرزمین سرد» به کارگردانی شهریار پورسیدیان، فیلمساز جوان و موفق گیلانی روز یکشنبه موفق به کسب جایزه‌ی ویژه‌ی تماشاگران در سومین «جشنواره‌ی فیلم خارق‌العاده‌ی بلژیک» شد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، روز یکشنبه‌ی هفته‌ی گذشته ٢٤ آبان ماه امسال فیلم «سرزمین سرد» به کارگردانی شهریار پورسیدیان جایزه‌ی ویژه‌ی تماشاگران با عنوان «روبان طلایی» را در «سومین جشنواره‌ی فیلم خارق‌العاده بروکسل بلژیک» به دست آورد.
این فیلم در آبان سال گذشته نیز جایزه‌ی بهترین فیلم کوتاه را از «هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی شکستن موانع مسکو روسیه» کسب کرده بود.
بر پایه‌ی این گزارش؛ فیلم «رویای سرخ» نیز به کارگردانی این هنرمند جوان و شایسته‌ی گیلانی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جونان گیلان در یازدهمین حضور بین‌المللی خود به «فستیوال فیلم تبادل هندوستان»(NDIEARTH EXCHANGE) راه پیدا کرد.
گفتنی است این جشنواره از ششم تا هشتم آذرماه امسال در شهر «چنای» هند برگزار خواهد شد.
شایان گفتن است «رویای سرخ» پیش از این نیز جایزه‌ی بهترین فیلم کوتاه «هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلمهای ایرانی سانفرانسیسکوی آمریکا» در سال ٢٠١٤، دیپلم افتخار انساندوستی از «ششمین جشنواره‌ی فیلم کودک اکراین» در سال ٢٠١٤، جایزه‌ی بهترین فیلمبرداری از «چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم ANIFESTROZAFA آلبانی» در سال ٢٠١٤ و جایزه‌ی ویژه‌ی هیات داوران «چهل و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم رشد تهران» در سال ١٣٩٣ را نیز به دست آورده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.