کد خبر : 7130
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

دویست و نود و دومین نمایشگاه استانی کتاب در گیلان افتتاح شد

دویست و نود و دومین نمایشگاه استانی کتاب در گیلان افتتاح شد

هاتف نیوز – با حضور مسوولان استانی و کشوری دویست و نود و دومین نمایشگاه استانی کتاب در گیلان افتتاح شد.

   هاتف نیوز – با حضور مسوولان استانی و کشوری دویست و نود و دومین نمایشگاه استانی کتاب در گیلان افتتاح شد.
این نمایشگاه یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان است، پیش از ظهر امروز(دوشنبه 25 آبان 1394) با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی معاون امور قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمد احمدی‌پور معاون سیاسی – امنیتی استانداری گیلان، دکتر فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شماری از مدیران، مسوولان و دست‌اندرکاران بخش فرهنگ، هنر، ادب و رسانه‌ی استان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گیلان در رشت افتتاح شد.
در این نمایشگاه که به همت و همکاری موسسه‌ی نمایشگاههای فرهنگی ایران و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است، ۳۴۵ ناشر از سراسر کشور در ۲۰۸ غرفه، ۳۴ هزار عنوان کتاب ارائه نموده‌اند.
گویا ٢٥ ناشر از استان گیلان هم در این نمایشگاه شرکت کرده اند و دوستداران و علاقه‌مندان کتاب می‌توانند کتبهای مورد علاقه‌ی خود را با دستکم تخفیف ۳۰ درصدی از این نمایشگاه خریداری کنند.

گفتنی است در آیین افتتاحیه‌ی این نمایشگاه از برخی از فعالان و تلاشگران بخش کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی استان گیلان قدردانی و تجلیل شد.
یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از روز ٢٥ آبان شروع شده و تا روز یکم آذر ٩٤ نیز در محل دایمی نمایشگاههای بین‌المللی گیلان دایر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.