کد خبر : 7097
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۰۰

مصرف بنزین پنج درصد در گیلان افزایش یافت

مصرف بنزین پنج درصد در گیلان افزایش یافت

    هاتف نیوز– در هفت ماهه‌ی نخست امسال در مجموعَ ۵۶۴ ميليون و ۳۰۳ هزار ليتر بنزين در استان گيلان به مصرف رسيده است كه نسبت به همین مدت در سال پیش پنج درصد افزايش را نشان مي‌دهد. بر پایه‌ی گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه‌ی گيلان در هفت ماهه‌ی امسال مجموعاَ

    هاتف نیوز– در هفت ماهه‌ی نخست امسال در مجموعَ ۵۶۴ ميليون و ۳۰۳ هزار ليتر بنزين در استان گيلان به مصرف رسيده است كه نسبت به همین مدت در سال پیش پنج درصد افزايش را نشان مي‌دهد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه‌ی گيلان در هفت ماهه‌ی امسال مجموعاَ ۹۱۰ ميليون و ۶۸۰ ليتر انواع فرآورده‌هاي نفتي در استان گيلان به مصرف رسيده كه از اين ميزان ۲۶ ميليون و ۳۰۸ هزار ليتر بنزين سوپر، ۷۴ ميليون و ۹۷۳ هزار ليتر نفت سفيد، ۲۴۰ ميليون و ۷۱۴ هزار ليتر نفتگاز، چهار ميليون و ۳۸۲ هزار ليتر نفتكوره و بقیه بنزين معمولي بوده است.
همچنين در اين مدت مصرف نفتگاز نيروگاه رشت با ۲۰ درصد كاهش نسبت به سال گذشته از ۲۰۶ ميليون و ۳۲۶ هزار ليتر به ۱۶۴ هزار و ۹۶۰ ليتر و مصرف نفتگاز نيروگاه پره‌سر با ۸۱ درصد افزايش از ۵۱ ميليون و ۱۴۰ هزار ليتر در سال ۹۳ به ۹۲ ميليون و ۷۴۲ هزار ليتر در سال ۹۴ رسيده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.