کد خبر : 7105
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۰۷

اینها مواد مخدر می‌دادند، اموال دزدی می‌گرفتند!

اینها مواد مخدر می‌دادند، اموال دزدی می‌گرفتند!

    هاتف نیوز– ماموران انتظامي رشت باندی سه نفره را كه در ازاي فروش مواد مخدر، اموال دزدی از دزدان مي‌گرفتند را دستگير كردند. بر پایه‌ی گزارش «پايگاه خبري پليس» ،سرهنگ رحيم شعباني در تشريح اين خبر گفت: در پي افزايش سرقت محتويات داخل خودرو و ساختمانهاي نيمه‌کاره‌ی شهر رشت موضوع به صورت ويژه در

    هاتف نیوز– ماموران انتظامي رشت باندی سه نفره را كه در ازاي فروش مواد مخدر، اموال دزدی از دزدان مي‌گرفتند را دستگير كردند.
بر پایه‌ی گزارش «پايگاه خبري پليس» ،سرهنگ رحيم شعباني در تشريح اين خبر گفت: در پي افزايش سرقت محتويات داخل خودرو و ساختمانهاي نيمه‌کاره‌ی شهر رشت موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران كلانتري 15 رشت به همین دلیل با افزايش گشتيهاي محسوس و نامحسوس فردي 30 ساله كه در ازاي فروش مواد مخدر، اموال مسروقه مي‌خريد را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي وي را دستگير کرده و مقاديری اموال مسرقه از جمله باتری ماشين، سنگ فرز، دريل برقي و… كشف كردند.
سرهنگ شعباني در ادامه گفت: در تحقيقات از متهم دستگير شده دو نفر از همدستان وي كه 25 و 27 ساله بودند نیز شناسايي و در مخفيگاهشان دستگير شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.