کد خبر : 7072
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰:۵۴

از غرفه‌ی گیلان در نمایشگاه مطبوعات کشور چه خبر؟!

از غرفه‌ی گیلان در نمایشگاه مطبوعات کشور چه خبر؟!

هاتف نیوز- همزمان با آغاز نخستین روز از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، غرفه‌ی اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در این نمایشگاه آغاز به کار کرد.

   هاتف نیوز– همزمان با آغاز نخستین روز از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، غرفه‌ی اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در این نمایشگاه آغاز به کار کرد.
به قرار آگاهی در این غرفه که با همکاری خانه‌ی مطبوعات گیلان دایر شده است، نسخه‌هایی از مطبوعات استان گیلان به نمایش گذاشته شد.
همچنین بروشور «آشنایی با نشریات استان گیلان» در این غرفه به مخاطبان عرضه می‌شود.
با اینکه در روز نخست آیین رسمی افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات برگزار نشده بود اما از روز شنبه ١٦ آبان ماه ٩٤ همزمان با نخستین روز نمایشگاه، شاهد حضور بازدیدکنندگان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات به ویژه از غرفه‌ی استان گیلان بودیم.
به رغم سردی هوا، فضای نخستین روز از نمایشگاه به یمن حضور غرفه داران و بازدیدکنندگان گرم بود.
بر اساس این گزارش، آیین افتتاح نمایشگاه، صبح روز یکشنبه ١٧ آبان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور؛ جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مدیران و دست‌اندرکاران رسانه‌های کشور برگزارشد.
در این آیین رئیس جمهور با حضور در جمع دست‌اندرکاران رسانه‌های گروهی از نزدیک با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.
بازدید برای مردم از روز یکشنبه و از ساعت ١١ صبح امکانپذیر شده است.
یادآور می‌شود که بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، با حضور موسسات مطبوعاتی، خبرگزاریها و پایگاههای خبری از ١٦ تا ٢٢ آبان از ساعت ٩ صبح تا 8 شب در شبستان اصلی مصلی بزرگ تهران میزبان علاقه‌مندان است.
بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات زیر نظر شورای هماهنگی تشکلهای مدیریتی مطبوعات متشکل از شرکت تعاونی مطبوعات کشور، انجمن مدیران مسوول نشریات، انجمن روزنامه‌های غیردولتی، انجمن نشریات کشاورزی و انجمن صنفی رسانه‌های استان تهران برگزار می‌شود.
امسال حدود ٧٠٠ رسانه در ٩ گروه عمومی و خانواده، دین و اندیشه، فرهنگی و هنری، سیاسی و اقتصادی، آموزشی و تخصصی، محلی و منطقه‌یی، موسسات مطبوعاتی، روزنامه‌ها و خبرگزاریها» و در قالب ٦٠٠ غرفه در فضایی افزون بر ١١هزار مترمربع با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه» در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

   گروهی از دست‌اندرکاران رسانه‌های گروهی استان گیلان با هدایت و حمایت اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صبح روز یکشنبه عازم محل برگزاری نمایشگاه مطبوعات کشور در مصلی بزرگ تهران شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.