کد خبر : 6960
تاریخ انتشار : شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

وجود دکه‌های غیرمجاز در حریم راهه ایمنی تردد را به خطر می‌اندازد

وجود دکه‌های غیرمجاز در حریم راهه ایمنی تردد را به خطر می‌اندازد

هاتف نیوز- رئيس اداره‌ی راه و شهرسازي شهرستان رشت در جریان پاکسازی دکه‌های غیرمجاز در حریم راه رشت – امامزاده‌هاشم با تاكيد بر لزوم حفظ و مراقبت از حريم راهها به ویژه در حوزه‌ی شهرستان رشت، گفت: وجود دكه‌هاي غيرمجاز و بساط دستفروشان در حريم، ايمني راهها را به خطر مي‌اندازد.

    هاتف نیوز– رئيس اداره‌ی راه و شهرسازي شهرستان رشت در جریان پاکسازی دکه‌های غیرمجاز در حریم راه رشت – امامزاده‌هاشم با تاكيد بر لزوم حفظ و مراقبت از حريم راهها به ویژه در حوزه‌ی شهرستان رشت، گفت: وجود دكه‌هاي غيرمجاز و بساط دستفروشان در حريم، ايمني راهها را به خطر مي‌اندازد.
غلامعلی نیک فهم خاطر نشان کرد: حفظ و نگهداري حريم راهها از اولويتهاي اساسي اداره‌ی کل راه و شهرسازی استان گیلان در ارتقاي ايمني راهها محسوب مي‌شود.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومي اداره‌ی كل راه و شهرسازي استان گيلان، غلامعلي نيك فهم رئيس اداره‌ی راه و شهرسازي شهرستان رشت همچنین گفت: به منظور جلوگيري از سوانح رانندگي و افزايش ضريب ايمني، ساماندهي حريم راهها و جلوگيري از ايجاد غيرمجاز دكه و دستفروشان، طرح جمع‌آوري آنها در دستور كار قرار گرفته است.
وي افزود: دكه‌هاي غيرمجاز به وسیله‌ی نماينده‌ی حقوقي اين اداره شناسايي شده و پس از اخذ حكم قضايي و هماهنگي نيروي انتظامي به وسيله ماموران راهداري در محور اصلي رشت – امامزاده هاشم در منطقه‌ی سراوان، قلع و قمع گردیده و آثار ناشي از آنها نیز برای تامین ایمنی این محور جمع‌آوري گرديد.
رئيس اداره‌ی راه و شهرسازي شهرستان رشت با تاكيد بر لزوم اجراي قوانين و مقررات ايمني راهها خاطر نشان كرد: بيشتر دكه‌ها در حريم راهها با سازه‌هاي سبك و در خارج از وقت اداري، یا تعطيلات و یا به صورت شبانه ساخته شده‌اند كه با فعاليت گشتهاي راهداري سازه‌هاي غيرمجاز در حريم راههاي رشت شناسايي مي‌شود و پس از طي مراحل قانوني با همكاري نيروي انتطامي و دادگستري قانون در باره‌ی آنها اعمال مي‌گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.