کد خبر : 6971
تاریخ انتشار : شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

نتایج نشستهای کارگروه رفـع مـوانع تـولید، به استـاندار گـیلان ارائه می‌شود

نتایج نشستهای کارگروه رفـع مـوانع تـولید، به استـاندار گـیلان ارائه می‌شود

هاتف نیوز- مهندس محمدحسین اصغریان در نشست پیش از دستور کارگروه ستاد اجرای قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور، از عملکرد ارزنده‌ی اعضای کارگروه در گیلان قدردانی کرد و گفت: نتایج جلسات کارگروه رفـع مـوانع تـولید، به استـاندار گـیلان ارائه می‌شود.

    هاتف نیوز– مهندس محمدحسین اصغریان در نشست پیش از دستور کارگروه ستاد اجرای قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور، از عملکرد ارزنده‌ی اعضای کارگروه در گیلان قدردانی کرد و گفت: نتایج جلسات کارگروه رفـع مـوانع تـولید، به استـاندار گـیلان ارائه می‌شود.
معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان و نماینده‌ی ویژه‌ی استاندار گیلان در اجرای قانون رفع موانع تولید، در دهمین نشست کارگروه ستاد رفع موانع تولید با قدردانی از نظم و انضباط مدیران دستگاههای دولتی و بانکی استان در برگزاری نشستهای این کارگروه و همچنین روند افزایشی در حل مشکلات تولید و صنعت استان گفت: یازدهمین جلسه‌ی این کارگروه هفته‌ی آینده با حضور استاندار گیلان برگزار می‌شود و عملکرد و دستاوردهای آن به اطلاع استاندار خواهد رسید.
مهندس اصغریان خاطر نشان کرد: علاوه بر بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی در این جلسه، میزان همکاری سیستم بانکی استان، مدیران سازمانها و دستگاههای مرتبط با تولید و صنعت به استاندار گیلان تقدیم می‌شود.
وی خواستار ارائه گزارش ماهانه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به عنوان دبیرخانه مرکزی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در گیلان شد و افزود: علاوه بر ارائه گزارش دستاوردهای این کارگروه به استاندار گیلان، گزارش سطح کیفی عملکرد آن به وزارت کشور نیز ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.