کد خبر : 6948
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

سناريوي اخاذی 300 ميليوني پسر براي پدر

سناريوي اخاذی 300 ميليوني پسر براي پدر

هاتف‌نیوز – پسری 27 ساله براي پدرش در شهرستان بندرانزلي سناريوي اخاذی 300 ميليون ریالی نوشت.

    هاتف‌نیوز – پسری 27 ساله براي پدرش در شهرستان بندرانزلي سناريوي اخاذی 300 ميليون ریالی نوشت.
بر پایه‌ی گزارش «پايگاه خبري پليس» سرهنگ محمدرضا جعفري خيرخواه معاون اجتماعي پليس گيلان در تشريح اين خبر گفت: با مراجعه‌ی مردي 57 ساله در ساعت 18:51 روزبيست دوم مهرماه امسال به پليس آگاهي شهرستان بندرانزلي مبني بر اينكه فرزند 27 ساله‌اش را افرادي ناشناس ربوده و در ازاي دريافت 300 ميليون ریال رها خواهند کرد، كارآگاهان پليس آگاهي مبارزه با جرائم جنايي استان از اين پرونده مطلع شده و با اعزام به شهرستان بندرانزلي پيگيري موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
معاون اجتماعي پليس گيلان افزود: كارآگاهان آگاهي در تحقيقات خود دريافتند كه فرد ربوده شده چندين بار با خط تلفن همراه خود با پدرش تماس گرفته يا پيامكي مبني بر اينكه افرادي در قبال پرداخت 300 ميليون ریال وي را به گروگان گرفته‌اند، ارسال نموده است.
سرهنگ جعفري خيرخواه بيان نمود: كارآگاهان آگاهي در تحقيقات تكميلي دريافتند كه فرد ربوده شده با توجه به اينكه در شرط بندي اينترنتي فعاليت داشته، همه‌ی اموال و داراييهاي خود را در اين راه از دست داده و چندين بار نيز با درخواست پول به مبالغ زياد از پدرش با ممانعت وي مواجه شده است.
وي با اعلام اينكه با توجه به وضعيت اجتماعي نامطلوب فرد ربوده شده فرضيه‌ی آدمربايي رد شد و فرضيه‌ی خودربايي براي دريافت پول از پدر براي كارآگاهان قوت گرفت، اظهار کرد: طبق توافق صورت گرفته كارآگاهان با پدر اين پسر 27 ساله، مبلغ درخواستي را به حساب فرزند منتقل کرده و در ساعت 20:00 روز بيست و پنجم مهرماه امسال مبلغ از دستگاه پوز در گلشهر شهرستان کرج برداشت گرديد.
معاون اجتماعي پليس گيلان با اعلام اينكه فرد ربوده شده پس از ردگيري و حركت به سمت شهرستان بندرانزلي، در مدخل ورودي اين شهرستان دستگير شد، تصريح كرد: متهم در بازجويي پليسي به صراحت اقرار كرد که ادعاي ربايش کذب بوده و به جهت بدهکاري ناشي از شرط بندي اينترنتي، برای اخذ وجه از پدرش چنين سناريويي را طراحي نموده است.
سرهنگ خيرخواه با اعلام اينكه نيروي انتظامي اقدامات قانوني و قضايي در زمینه‌ی متهم یاد شده را به علت تحميل هزينه به پليس و تشويش اذهان عمومي در حال پيگيري است، افزود: تشويش اذهان عمومي و گمراه نمودن پليس جرم بوده و قابل پيگيري در مراجع قضايي است.
معاون اجتماعي پليس گيلان در پايان با بيان اينكه بروز شايعات و اخبار غيرموثق تحقيقات پليس را در برخورد با جرايم كند مي‌كند، از مردم خواست، به شايعات بي‌اساس توجهي ننموده و توجه داشته باشند كه اطلاع‌رساني معاونت اجتماعي پليس گيلان تنها منبع موثق براي اعلام اخبار و حوادث انتظامي و امنيتي در استان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.