کد خبر : 6570
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

حضور یکی از معاونان استاندار گیلان در نشست اسفندیار تکذیب شد!

حضور یکی از معاونان استاندار گیلان در نشست اسفندیار تکذیب شد!

هاتف‌نیوز – روابط عمومی استانداری گیلان مطالب منتشر شده در «روزنامه‌ی آرمان» مبنی بر حضور یکی از معاونان استاندار در نشست دولتمردان احمدی‌نژاد را تکذیب کرد.

    هاتف‌نیوز – روابط عمومی استانداری گیلان مطالب منتشر شده در «روزنامه‌ی آرمان» مبنی بر حضور یکی از معاونان استاندار در نشست دولتمردان احمدی‌نژاد را تکذیب کرد.
بر پایه‌ی گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان در این جوابیه که بخشی از آن در «روزنامه‌ی آرمان» نیز چاپ شده؛ آمده است: بدینوسیله ادعای مطرح شده در مطلب «مشایی در بازکیاگوراب!» در «روزنامه‌ی آرمان» مورخ 94/6/31 پیرامون حضور یکی از معاونین ارشد استانداری گیلان یا دیگر مدیران این دستگاه اجرایی در نشست مذکور تکذیب می‌گردد.
در این جوابیه با اشاره به اینکه باید از انعکاس مطالب خلاف واقع و اختلاف برانگیز که با اغراض سیاسی به وسیله‌ی برخی پایگاههای خبری – تحلیلی انتشار می‌یابد، پرهیز کرد؛ نوشته شده است: همچنین از آن روزنامه‌ی وزین انتظار می‌رود در یادداشتها و تحلیلهای خود از استناد به اخباری که با عنوان «گفته می‌شود» در فضای مجازی انتشار می‌یابد پرهیز نماید و پیش از انتشار از صحت آن باخبر گردد.
روابط عمومی استانداری گیلان در پایان این تکذبیه از «روزنامه‌ی آرمان» خواسته است: با توجه به مطالب مطرح شده، ضرورت دارد تا «جریده‌ی محترم آرمان» در راستای تنویر افکار عمومی و از میان بردن انتسابهای غیرواقعی به مدیران خدوم «دولت تدبیر و امید» در استان گیلان نسبت به انتشار این جوابیه اقدام نماید.
همچنین یوسف گلشن مدیر کل روابط عمومی استانداری گیلان مطلب منتشر شده‌ی یکی از سایتهای محلی و بازنشر آن در «روزنامه‌ی آرمان» مبنی بر حضور یکی از معاونان استانداری گیلان در نشست با اسفندیار رحیم مشایی را تکذیب نمود.
یوسف گلشن به «گیل‌خبر» گفت: ما در جوابیه‌یی که برای تحریریه‌ی «روزنامه‌ی آرمان» فرستادیم، خواستار آن شدیم که به عنوان یک روزنامه حرفهی‌ی با دقت بیشتر به بیان مطالب خود بپردازد و از بیان خبرهایی با استناد «گفته می‌شود» و «شنیده می‌شود» پرهیز نماید.
وی در ادامه اظهار کرد: امیدواریم کسانی که در این استان متولی امرهستند با کسانی که مطالب بدون سند و مدرک و غیرموثق را اشاعه می‌دهند و روز به روز هم در حال افزایش هستند برخورد کنند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری گیلان با اعلام اینکه اکثر جامعه‌ی رسانه‌یی گیلان با استعداد، باهوش، با درایت و با تدبیر هستند تصریح کرد: جامعه‌ی رسانه‌یی کمتر به این مطالب توجه می‌کند، اما نشر هر کدام از این خبرها ممکن است باعث ریختن آبروی دیگران بشود یا خبر دروغی را رواج بدهد.
یوسف گلشن در پایان اظهار کرد: امیدواریم همه به کار حرفه‌یی و اخلاقی خودشان عمل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.