کد خبر : 6504
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

هشدارهای پليس در آستانه‌ی بازگشايي مدارس

هشدارهای پليس در آستانه‌ی بازگشايي مدارس

هاتف نیوز – شهروندان گيلاني در آستانه‌ی بازگشايي مدارس هشدارها و سفارشهایهاي پليسي را جدي بگيريد. سرهنگ محمدرضا جعفري خيرخواه معاون اجتماعي پليس گيلان با توجه به بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد توجه بيشتر والدين به هشدارها و توصيه‌هاي پليسي را به شرح ذيل خواستار شد: – والديني که براي خريد مايحتاج فرزندانشان

هاتف نیوز – شهروندان گيلاني در آستانه‌ی بازگشايي مدارس هشدارها و سفارشهایهاي پليسي را جدي بگيريد.
سرهنگ محمدرضا جعفري خيرخواه معاون اجتماعي پليس گيلان با توجه به بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد توجه بيشتر والدين به هشدارها و توصيه‌هاي پليسي را به شرح ذيل خواستار شد:
– والديني که براي خريد مايحتاج فرزندانشان روزهاي پاياني شهريور ماه را انتخاب مي کنند، بايد مراقب فرزندان خود هنگام خريد در معابر عمومي باشند و از رها کردن آن ها اجتناب کنند.
– لازم است هموطنان از وسايل نقليه عمومي استفاده کرده تا در معابر مرکزي و بازار، امکان رفت و آمد روان براي شهروندان بوجود آيد.
– خودرو خود را در صورت نبود پاركينگ در مجاورت مراکز خريد پارک کرده تا سد معبر و گره ترافيکي ايجاد نشود.
– قبل از شروع سال تحصيلي نسبت به تعيين سرويس مناسب مدرسه با هماهنگي مديران مدارس اقدام و در صورتي که روزهاي اول، قصد جابجائي فرزندان خود به مدارس را داريد رعايت مقررات را با جديت انجام، تا شادي فرزندان و ديگر شهروندان به تلخي نينجامد.
– دقايقي زودتر از منزل براي عزيمت به مدرسه خارج تا مجبور به رانندگي با سرعت و انحراف و انسداد مسير سايرين نشويد و همچنين قبل از سوار شدن، از وضعيت فني وسيله نقليه خود به ويژه سوخت،‌ ترمز و … اطمينان کامل حاصل کنيد.
– هنگام تعطيلي مدارس، از توقف دوبله و چند لايه در مقابل مدارس جدا اجتناب، تا مشکلات عبور و مرور معابر فوق براي ساير شهروندان بوجود نيايد و توجه داشته باشيد هرگونه اعمال خلاف مقررات شما والدين عزيز، رانندگان سرويس مدارس موجب بدآموزي و عدم پايبندي دانش آموزان به قوانين و مقررات مي شود.
– همکاري لازم را با مأموران راهنمائي و رانندگي مستقر در تقاطع ها و ميادين، مقابل مدارس، گشتي ها و …براي داشتن رفت و آمد سالم و امن داشته باشيد.
– هرگونه مشکلات عبور ومرور به ويژه کمبود امکانات و تجهيزات ترافيکي در مسيرها و مقابل مدارس را به راهنمائي و رانندگي اعلام کرده و در استفاده ايمن از سرويس مدارس، فرزندان خود را مورد آموزش لازم قرار دهيد.
– والدين ازحمل وسايل با ارزش توسط فرزندان مثل طلاجات، تبلت و لب تاپ و … به علت احتمال سرقت توسط افراد سودجود، خودداري كنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.