کد خبر : 6427
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

پلیس قلابي در حال اخاذي دستگیر شد

پلیس قلابي در حال اخاذي دستگیر شد

هاتفنیوز – مامور قلابي 44 ساله در رشت با انجام عمليات تعقيب و گريز پليس دستگير شده و روانه زندان گردید.

هاتفنیوز – مامور قلابي 44 ساله در رشت با انجام عمليات تعقيب و گريز پليس دستگير شده و روانه زندان گردید.
بر پایه‌ی گزارش «پايگاه خبري پليس» سرهنگ رحيم شعباني فرماندهي انتظامي شهرستان رشت با اعلام خبر گفت: در تماس تلفني مردمي با پليس مبني بر اينكه فردي با پوشيدن لباس نيروي انتظامي در يكي از ميدانهای شهر رشت مبادرت به بازديد بدني و اخاذي از مردم مي‌نماید، موضوع به وسیله‌ی ماموران به طور ويژه مورد رسيدگي قرار گرفت.
وی افزود: ماموران كلانتري 12 با حساسيت موضوع را مورد بررسي قرارداده و پس از اطمينان از صحت گزارش، شخص موصوف را در حالي كه با همان وضعيت در يكي از خيابانها در حال تردد بود، مشاهده كردند.
رحيم شعباني افزود: ماموران كلانتري 12 پس از شناسايي، وي را كه به محض حضور عوامل گشت قصد فرار با يكدستگاه خودروي پژوه 206 را داشت پس از تعقيب و گريز در يكي از خيابانهاي شهر رشت متوقف کرده و دستگير نمودند.
رئيس پليس رشت در پايان با اعلام اينكه متهم با تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد و از آن طريق روانه‌ی زندان گردید، خاطر نشان كرد: پليس با اقدام به موقع اجازه‌ی خودنمايي و سوء استفاده از لباس پليس را به احدي نخواهد داد و از شهروندان می‌خواهیم هرگونه عمل ناهنجار را به مركز فوريتهاي پليس 110 اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.