کد خبر : 6448
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

نانوای کتابدار گیلانی میهمان یازدهمین کنفرانس توسعه‌ی منابع انسانی شد

نانوای کتابدار گیلانی میهمان یازدهمین کنفرانس توسعه‌ی منابع انسانی شد

هاتف نیوز- در پی انتشار گزارش تجلیل مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان از نانوای کتابدار گیلانی و انعکاس گسترده‌ی اقدام ارزشمند این نانوای کتابدار، یازدهمین کنفرانس توسعه‌ی منابع انسانی از ناصر بلباسی(نانوای کتابدار که در حرکتی نوآورانه و خلاقانه به عرضه‌ی کتاب در نانوایی خود پرداخت) برای حضور در این کنفرانس دعوت به عمل آورد.

هاتف نیوز– در پی انتشار گزارش تجلیل مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان از نانوای کتابدار گیلانی و انعکاس گسترده‌ی اقدام ارزشمند این نانوای کتابدار، یازدهمین کنفرانس توسعه‌ی منابع انسانی از ناصر بلباسی(نانوای کتابدار که در حرکتی نوآورانه و خلاقانه به عرضه‌ی کتاب در نانوایی خود پرداخت) برای حضور در این کنفرانس دعوت به عمل آورد.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، کنفرانس توسعه‌ی منابع انسانی که با هدف نشر و گسترش دانش توسعه‌ی منابع انسانی، توسعه و ترویج نگرش تخصصی و علمی به توسعه‌ی منابع انسانی و تبادل تجربه در زمینه‌ی دستاوردهای توسعه‌ی منابع انسانی در بنگاههای کسب و کار برگزار می‌شود، همه ساله از برخی افراد که کارهای نوآورانه در محیط کسب و کار خود داشته باشند، تجلیل و قدردانی می‌کند.
در پی انتشار گزارش «نان با طعم کتاب» در خبرگزاریها و در ابتدای این جریان رسانه‌یی خبرگزاری مهر گیلان درباره‌ی حرکت خلاقانه و نوآورانه نانوای گیلانی برای عرضه‌ی کتاب در محیط نانوایی خود، یازدهمین کنفرانس ملی توسعه‌ی منابع انسانی از «ناصر بلباسی» به دلیل بهترین استفاده از محیط کسب و کار و ایجاد نوآوری در آن برای شرکت در این کنفرانس و تجلیل از وی دعوت به عمل آورده است.
گفتنی است در جریان تجلیل از ناصر بلباسی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نیز در آیینی ویژه با اهدای یک قفسه‌ی ویژه‌ی نمایش تازه‌های کتاب و ۲۵۰ جلد کتاب از نانوای کتابدار رشت تجلیل کرد.
شایان گفتن است یازدهمین کنفرانس ملی توسعه‌ی منابع انسانی ۲۶ و ۲۷ آبان ماه امسال در «مرکز همایشهای بین‌المللی صدا و سیما» در تهران برگزار می‌شود.41

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.