کد خبر : 6378
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

اجرای بسته‌ی بیمه‌یی صنایع کوچک امنیت روانی صنعتگران را به ارمغان می‌آورد/ فعالان صنایع کوچک حتماً این بیمه‌نامه‌ها را تهیه کنند

اجرای بسته‌ی بیمه‌یی صنایع کوچک امنیت روانی صنعتگران را به ارمغان می‌آورد/ فعالان صنایع کوچک حتماً این بیمه‌نامه‌ها را تهیه کنند

هاتف نیوز- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان اظهار کرد: چندی پیش از یک بسته‌ی بیمه‌یی خاص صنایع کوچک در کشور رونمایی شد و دستورالعمل اجرای آن نیز اخیراً ابلاغ گردید.

    هاتف نیوز– مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان اظهار کرد: چندی پیش از یک بسته‌ی بیمه‌یی خاص صنایع کوچک در کشور رونمایی شد و دستورالعمل اجرای آن نیز اخیراً ابلاغ گردید.
بر پایه‌ی گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، مهندس طهمورث لاهوتی اشکوری با اشاره به اجرای بسته‌ی بیمه‌یی خاص صنایع کوچک در کشور، گفت: این اقدام حمایتی موجب ایجاد امنیت روانی در صاحبان صنایع می‌شود.
وی بهبود فضای کسب و کار و تقویت تولید داخلی را از جمله مهمترین اهداف این طرح دانست و افزود: ایجاد امنیت روانی برای صاحبان صنایع از دیگر پیامدهای اجرای بسته بیمه‌یی ویژه‌ی صنایع کوچک است.
مهندس لاهوتی با اشاره به اینکه کمبود نقدینگی عمده‌ترین مشکل صنایع کوچک است، عنوان کرد: این اقدام حمایتی به تضمین منابع مالی نیز کمک می‌کند.
وی بسته‌ی بیمه‌یی صنایع کوچک را شامل جبران خسارت ناشی از انفجار و صاعقه و بیمه‌ی جامع اموال، بیمه‌ی مسوولیت جانی و مالی در قبال اشخاص ثالث، بیمه‌ی مسوولیت کارفرما در برابر کارکنان ویژه‌ی فعالیتهای صنعتی، خدماتی و تولیدی و همچنین شکست ماشین‌آلات معرفی کرد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ادامه داد: پوشش درمان تکمیلی کارکنان و بیمه‌ی اعتباری به منظور فروش محصولات تولیدی و رفع دغدغه‌ی وصول نشدن مطالبات نیز در بسته‌ی حمایتی صنایع کوچک پیش‌بینی شده است.
لاهوتی با بیان اینکه این بسته تمامی خسارات احتمالی صنایع کوچک را جبران می‌کند، یادآور شد: متاسفانه برخی از واحدهای فعال در شهرکهای صنعتی صومعه‌سرا و سیاهکل که از پوشش بیمه‌یی بی‌بهره بودند پس از خسارات وارد شده بر اثر برف سالهای گذشته نتوانستند مجددا سرپا شوند.
این مقام مسوول بر اهمیت بیمه و تضمین سرمایه‌های کشور تاکید کرد و افزود: این بسته‌ی بیمه‌یی پشتوانه‌یی برای صنایع کوچک است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح شاهد تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک در فضای کسب و کار باشیم.
وی گفت: توصیه‌ی ما به فعالان صنایع کوچک در شهرکهای صنعتی این است که به منظور اطمینان از آینده‌ی اقتصادی خود و آرامش بیشتر در فعالیتها حتماً این بیمه‌نامه‌ها را تهیه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.