کد خبر : 6298
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

سه سال سه رئیس؛ واگرایی بنویس!

سه سال سه رئیس؛ واگرایی بنویس!

هاتف نیوز – سیدحسین ضیابری سیدین – هنگامی که جمعی همدل و همگرا بخواهند کاری را انجام دهند به هر طریق ممکن ولو با وجود موانع بسیار و تنگناها و مشکلات فراوان آن کار انجام می‌شود.

      هاتف نیوز – سیدحسین ضیابری سیدین – هنگامی که جمعی همدل و همگرا بخواهند کاری را انجام دهند به هر طریق ممکن ولو با وجود موانع بسیار و تنگناها و مشکلات فراوان آن کار انجام می‌شود.
اگر بخواهیم نمره‌یی به یک جمع بدهیم و عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم باید ببینیم که آیا در انجام کار مشترک که همه‌ی آنها شعارش را می‌دهند و در آن باره حرف می‌زنند با هم همدل و همگرا هستند یا از همدیگر دورند و فاصله می‌گیرند.
یکی از ارگانهایی که از دل جامعه برمی‌خیزد و بایستی برای همین جامعه کار و فعالیت کند و راهکارهای پیشرفت و توسعه‌ی جامعه‌ی شهری را دنبال نماید شوراهای اسلامی شهر و روستا است.
چه بسیار روستاهایی که از نعمت شورای همگرا برخوردارند و چه بسیار شهرهایی که از این نعمت بی‌بهره هستند.
نام شهر رشت را هم بایستی در ردیف شهرهایی نوشت که از نعمت شورای همگرا و همدل که برای اهداف توسعه‌یی شهر تلاش کنند، بی‌بهره است.
اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت آنقدر از همدیگر دورند که حتی برای سومین سال پی درپی سه رئیس خود را عوض کرده‌اند و تازه برای انتخاب رئیس سال سوم نمی‌توانستند به خوبی تصمیم‌گیری کنند.
گروه اکثریت شورا که چیزی جز منافع بین گروهی آنها را به هم وصل نمی‌کرد برای سه جلسه‌یی که به هم خورد سه رئیس متفاوت پیشنهاد داد و گروه اقلیت شورا هم از این آفت به دور نبود.
به هر حال با انتخاب رئیس جدید پس از چند جلسه لغو انتخابات هیات رئیسه‌ شورای اسلامی کلانشهر رشت برای سومین سال خود یک رئیس جدید را برگزید تا این شورا هر سال یک رئیس داشته باشد.
این موضوع نشان می‌دهد که اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت چقدر از هم دورند و واگرایی شدید در دیدگاهها و نظرات آنها وجود دارد.
حال باید دید با وجود این میزان واگرایی و دلزدگی از همدیگر این اعضا در سال سوم فعالیت با ریاست محمد رفیعی چه گلی به سر شهر رشت خواهد زد!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.