کد خبر : 6231
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

استفاده از بالگردهاي مخصوص فيلمبرداري در مجالس عروسي ممنوع است

استفاده از بالگردهاي مخصوص فيلمبرداري در مجالس عروسي ممنوع است

هاتف نیوز – رئيس اداره‌ی نظارت بر اماكن پليس گيلان گفت: استفاده از بالگردهاي مخصوص فيلمبرداري كنترل از راه دور در مجالس عروسي ممنوع است.

    هاتف نیوز – رئيس اداره‌ی نظارت بر اماكن پليس گيلان گفت: استفاده از بالگردهاي مخصوص فيلمبرداري كنترل از راه دور در مجالس عروسي ممنوع است.
بر پایه‌ی گزارش «پايگاه خبري پليس» سرهنگ رضا محمدزاده در همايش دوره‌یي مشترك پليس، مرجع قضايي، اتحاديه‌ی صنف عكاسان و فيلمبرداران به برخورد بدون اغماض پليس با عكاسان و فيلمبرداران متخلف با هماهنگي مراجع قضايي اشاره كرد و گفت: پليس براي صيانت از كرامت خانواده‌ها و پاس داشتن خون شهدا از هيچ تخلفي در این زمینه صرفنظر نكرده و با كساني كه به اعتماد خانواده‌ها بي‌توجهي مي‌كنند و مباني شرعي اسلام را زير پا مي‌گذارند برخورد قاطع و جدي خواهد كرد.
وی با بيان اينكه پليس از اين پس كپي كارت ملي و مجوز فعاليت را از واحد صنفي اخذ خواهد كرد، افزود: عكاسان و فيلمبرداران در صورت روبه‌رو شدن با جشنهاي مختلط از انجام عكاسي و فيلمبرداري پرهيز كرده و مراتب را از طريق تلفن گويا به پليس اداره‌ی نظارت بر اماكن عمومي اطلاع دهند.
وي در زمينه‌ی اصرار برخي از تالارهاي شهرستانها در زمینه‌ی حضور نداشتن فيلمبرداران مركز استان، خاطرنشان كرد: هيچ تالاري اجازه‌ی تحميل عكاس و فيلمبردار به خانواده‌ها را ندارد و صرفاً اين خانواده‌ها هستند كه تصميم مي‌گيرند با چه واحدهايي قرارداد ببندند.
سرهنگ محمدزاده در زمينه‌ی هله‌كم (دوربين پرنده) نيز گفت: استفاده از بالگردهاي مخصوص فيلمبرداري كنترل از راه دور در مجالس عروسي ممنوع است.
رئيس اداره‌ی نظارت بر اماكن پليس گيلان در ادامه پاسخگوي پرسشها و مشكلات واحدهاي صنفي عكاسي و فيلمبرداري در مركز استان شد و به اعضاي صنف عكاسان و فيلمبرداران سفارش كرد: از داشتن نگاتيو عكسها و گذاشتن عكس خانواده‌ها در فضاي مجازي و به عنوان نمونه‌ی كار خود براي جلب مشتريان جداً خودداري نمایند چون قانون شديدترين مجازاتها را براي افراد متخلف در این زمینه در نظر گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.