کد خبر : 5982
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲

روز وجدانهای زنده و دیدگان بیدار

روز وجدانهای زنده و دیدگان بیدار

امروزه رسانه‌های جمعی از میان تمامی ابزارها و فنون جدید، بیشترین تأثیر فرهنگی را دارند. خبرنگار مسولیتی خطیر در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس واقعیت های سیاسی و اجتماعی جامعه برعهده دارد به همین دلیل نقش او در اجتماع و جریان های تاریخ ساز بشری نهادینه شده است .خبرنگاران، شریان های حیاتی خبری یک جامعه

امروزه رسانه‌های جمعی از میان تمامی ابزارها و فنون جدید، بیشترین تأثیر فرهنگی را دارند. خبرنگار مسولیتی خطیر در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس واقعیت های سیاسی و اجتماعی جامعه برعهده دارد به همین دلیل نقش او در اجتماع و جریان های تاریخ ساز بشری نهادینه شده است .خبرنگاران، شریان های حیاتی خبری یک جامعه اند، این اصحاب قلم برای انعکاس یک خبر یا تصویر ساعت ها بیدار می مانند و حتی جان خویش را به مخاطره می اندازند تا چیزی از قلم نیفتد.خبرنگاران چشم و گوش و زبان یک جامعه اند وخود را در قبال مردم، کشور و حتی دهکده جهانی مسئول می دانند و مدافع حقوق مردم و قانونگرایی اند.
آنچنان که دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در پیام خود به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار گفت ” خبرنگاران وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی هستند.”
خبرنگاری یک حرفه و یا یک واژه نیست بلکه یک راه است که اگر به درستی طی شود باعث رشد و بالندگی فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی،سلامت،ورزشی و…یک کشور در عرصه داخلی و بین المللی می شود.ذهن جستجوگر و پژوهشگر خبرنگار به جامعه این امکان را می دهد تا آزاد بیاندیشد از این رو خبرنگار در جامعه در جایگاه فرهنگ سازی نیز گام بر می دارد .
روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی پورسینا ضمن قدردانی از زحمات تمام تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی ،این روز را به ویژه به خبرنگاران عزیزی که دست از نشر حقایق بر نمی‌دارند تبریک می‌گوید.
روزت مبارک و قلمت پر توان .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.