کد خبر : 5871
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵

جوان می‌خواهی برو…

جوان می‌خواهی برو…

هاتف‌نیوز – در خبرها آمده بود که مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شده است.

    هاتف‌نیوز – در خبرها آمده بود که مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شده است.
گویا رضا ثقتی ریاست پیشین اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت پس از برکناری از سمت خود به عنوان مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در امور فرهنگی و هنری منصوب گردیده تا جایش برای همیشه در این اداره خالی باشد.
هر چند در ابلاغ جدید دکتر فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان به رضا ثقتی آمده است که: «نظر به سوابق و تجربه حضرتعالی در فعالیتهای فرهنگی – هنری به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اینجانب در امور فرهنگی و هنری منصوب می‌شوید.
امید است با توکل به خداوند منان و بهره‌گیری از تجارب و توان همکاران محترم در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.» اما به نظر می‌رسد در شرایط کنونی یافتن جوانی خوشفکر، کاردان، مدیر و در عین حال خلاق و توانمند کاری دشوار باشد.
رضا ثقتی در ابلاغی دیگر به وسیله‌ی دکتر فاضلی به عنوان «مسوول کارگروه دفاع مقدس و ایثار و شهادت» اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شده است.
اما همه‌ی اینها برای جوانی که می‌تواند در سمتهایی بزرگتر منشای اثر خیر و برکت برای شهر و استانمان باشد به نظر چندان شایسته نیست.
ثقتی که متولد 1357 و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت فرهنگی است در طول سالهای خدمت خود در اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان نشان داده که در هر پست و مقامی که بوده بدون توجه به حاشیه‌ها خدمت صادقانه نموده و خلاقانه و پراثر گام برداشته است.
امیدواریم دولتهایی که می‌آیند و می‌روند و همواره شعار جوانگرایی ورد زبانشان است، قدر این سرمایه‌های اصیل و باکرامت کشورمان را بیش از پیش بدانند.
هر چند که اعتقاد داریم این مملکت جوانهایی امثال ثقتی کم ندارد که حتی به آنها توجه هم نمی‌شود، چه رسد به اینکه فرصت یا امکان ظهور یا بروز استعداد و توانایی هم بیابند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.