کد خبر : 5690
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱

برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت مراکز کانون پرورش فکری گیلان آغاز شد

برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت مراکز کانون پرورش فکری گیلان آغاز شد

هاتف نیوز – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از آغاز فعالیتهای تابستانی مراکز 31 گانه‌ی این نهاد در استان گیلان خبر داد.

   هاتف نیوز – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از آغاز فعالیتهای تابستانی مراکز 31 گانه‌ی این نهاد در استان گیلان خبر داد.
نقی علیزاده خطیبانی گفت: فعالیتهای تابستانی مراکز فرهنگی – هنری کانون پرورش فکری استان گیلان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان آغاز شده است.
وی آموزش سبک زندگی ایرانی – اسلامی و کتاب و کتابخوانی را محور برنامه‌های کانون پرورش فکری گیلان در طول سال به ویژه در تابستان عنوان کرد و افزود: این فعالیتها در بخشهای فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی برای کودکان و نوجوانان گروه سنی شش تا 16 سال ارائه می‌شود.
وی بیان نمود: فعالیتهای دینی شامل آشنایی با احکام، قرآن و حدیث، فعالیتهای علمی و تحقیقی شامل آموزش کاردستی، روخوانی کتاب، برنامه‌های مختلف بخشهای رباتیک، نجوم، سرگرمیهای سازنده، محاسبه‌ی ذهنی، برگزاری کارگاههای زیست شناسی و … خواهد بود.
علیزاده یادآور شد: برپایی کارگاههای ادبی در چهار بخش کلی شامل نوشتن خلاق، شعرسرایی خلاق، کارگاه داستان‌نویسی، آموزش نقاشی، سفالگری، ظریف‌بری با چوب، انیمیشن، موسیقی، عکاسی و خطاطی نیز از جمله فعالیتهای فرهنگی این نهاد در تابستان و دیگر روزهای سال است. مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان این که ثبت نام از کودکان و نوجوانان در مراکز 31 گانه‌ی کانون پرورش فکری ادامه دارد، اظهار کرد: گروه های سنی 4 تا 16 سال می‌توانند برای نامنویسی در کلاسهای تابستانی اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان علاوه بر 31 مرکز فرهنگی – هنری ثابت، دارای چهار مرکز ثابت پستی در پارک قدس رشت، تالش، لاهیجان و آستارا نیز است.
نقی علیزاده با اشاره به فعالیت یک کتابخانه‌ی سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بیان کرد: این کتابخانه‌ی سیار در شهرستان آستارا فعال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.