کد خبر : 5657
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

مهر برتری کشور بر کارنامه‌ی روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

مهر برتری کشور بر کارنامه‌ی روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

هاتف نیوز- روابط عمومی اداره‌ی ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به وسیله‌ی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان روابط عمومی برتر سال 93 انتخاب شد.

هاتف نیوز– روابط عمومی اداره‌ی ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به وسیله‌ی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان روابط عمومی برتر سال 93 انتخاب شد.
بر پایه‌ی گزارش «هاتف‌نیوز» در ارزیابی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1393 روابط عمومی اداره‌ی ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان به عنوان روابط عمومی برتر این وزارتخانه معرفی شد. مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله به ارزیابی عملکرد یکساله روابط عمومیهای ادارات تابعه‌ی این وزارتخانه در دو بخش پرتال و خبر می‌پردازد.
بر پایه‌ی این گزارش در آخرین ارزیابی انجام شده در بخش پرتال، استان گیلان به همراه استانهای خراسان رضوی، فارس و یزد با کسب نمره‌ی 100 به عنوان برترین پرتالهای استانی شناخته شدند.
همچنین پرتال اداره‌ی ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان به عنوان پربازدیدترین زیرپرتال استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شناخته شد.
در بخش عملکرد خبری نیز استان گیلان در کنار استانهای قم، فارس و ایلام به عنوان روابط عمومی برتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.
شایان گفتن است که روابط عمومی اداره‌ی ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سال گذشته 1499 خبر در پرتال خود منتشر نمود که در این بخش نیز پس از استانهای تهران و یزد، رتبه‌ی سوم را کسب نمود.
روابط عمومی اداره‌‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان سال گذشته برای اطلاع‌رسانی سریعتر و بهتر فعالیتهای این اداره‌ی ‌کل، اقدام به راه‌اندازی 16 پرتال خبری برای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها نمود.
راه‌اندازی بانک اطلاعات فرهنگدوستان و هنرمندان در پرتال اطلاع‌رسانی، ساخت نرم‌افزار خاتم‌آنلاین بر روی بستر اندروید برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های هنری و فرهنگی و ایجاد کانال رسمی در سایت آپارات از دیگر اقدامات این روابط عمومی در سال گذشته بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.