کد خبر : 5523
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

اولویت شورای ورزش تامین اجتماعی چیست؟!

اولویت شورای ورزش تامین اجتماعی چیست؟!

هاتف‌نیوز – اولویت شورای ورزش و سلامت سازمان تامین اجتماعی اجرای برنامه‌های ورزشی با رویکرد ارتقای سلامت، شادابی و افزایش انگیزه‌ی کاری کارکنان است.

    هاتف‌نیوز – اولویت شورای ورزش و سلامت سازمان تامین اجتماعی اجرای برنامه‌های ورزشی با رویکرد ارتقای سلامت، شادابی و افزایش انگیزه‌ی کاری کارکنان است.
به گزارش «هاتف‌نیوز» به دنبال حضور رئیس اداره‌ی تربیت بدنی سازمان تامین اجتماعی کشور در استان گیلان درآستانه‌ی برگزاری برنامه‌ی زنگ ورزش صبحگاهی کارکنان اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان نشستی با حضورمدیرکل معاون اداری – مالی و اعضای شورای ورزش این اداره‌ی کل در رشت برگزار گردید.
در این نشست با تاکید بر ضرورت و نقش موثر ورزش در سلامت و ایجاد روحیه‌ی کارکنان به عنوان مولفه‌ی انگیزشی سازنده، برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ی سازمان تامین اجتماعی به صورت کوتاه و بلندمدت به وسیله‌ی ریاست اداره‌ی تربیت بدنی این سازمان تشریح گردید.
شاه منصوری در این نشست با تاکید بر توجه به جایگاه گیلان در ورزش کشور و معرفی چهره‌های بسیار ارزنده‌ی ملی و قهرمانی، اداره‌ی کل تامین اجتماعی این استان را از پیشگامان فعالیتهای ورزشی برشمرد و با اشاره به سوابق درخشان این اداره‌ی در میزبانی المپیادهای رشته‌های مختلف ورزشی کارکنان، ازتلاشها، پیگیریها وهمکاریهای صورت گرفته قدردانی نموده و اظهار امیدواری نمود: برنامه‌ی زنگ ورزش صبحگاهی نیز به عنوان حرکتی ارزنده در سال همدلی وهمزبانی تدارک دیده شود تا بستری مناسب در تقویت دوستیها و افزایش تحرک و تعاملات بین همکاران باشد.
وی همچنین با اشاره به شکلگیری شورای ورزش و سلامت، قرار گرفتن برنامه‌های ورزشی با رویکرد ارتقای سلامت، شادابی و افزایش انگیزه‌ی کاری کارکنان را از اولویتهای این شورا برشمرد و خاطرنشان نمود: در برنامه‌های تدوینی آموزش رشته‌های مختلف ورزشی برای همکاران یکی از موارد مورد تاکید است که دردستورکار خواهد بود.
شایان گفتن است در این نشست موضوع فضاها و امکانات ورزشی موجود استان به منظور بهره‌برداری مناسب کارکنان و خانواده‌های آنها به شکل جدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه برخی از واحدهای مورد نظراستان با هدف تایید وجذب اعتبارات لازم برای استقرار تجهیزات ورزشی مورد بازدید ریاست تربیت بدنی سازمان قرار گرفت.28

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.