کد خبر : 5496
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۶:۲۵

دکتر ثابت‌قدم در آیین معارفه‌اش به عنوان رئیس هیات عامل بانک شهر گیلان چه گفت؟

دکتر ثابت‌قدم در آیین معارفه‌اش به عنوان رئیس هیات عامل بانک شهر گیلان چه گفت؟

هاتف‌نیوز – «مي‌بايست تسهيلات بر اساس ساختار مناسب در جامعه توزيع گردد» این مطلبی بود که دکتر سیدمحمدعلی ثابت‌قدم در آیین معارفه‌ی خود به عنوان رئیس هیات عامل بانک شهر گیلان عنوان کرد.

    هاتف‌نیوز – «مي‌بايست تسهيلات بر اساس ساختار مناسب در جامعه توزيع گردد» این مطلبی بود که دکتر سیدمحمدعلی ثابت‌قدم در آیین معارفه‌ی خود به عنوان رئیس هیات عامل بانک شهر گیلان عنوان کرد.
بر پایه‌ی گزارش «هاتف‌نیوز» آیین معارفه دكتر سيدمحمدعلي ثابت قدم رئيس هيات عامل بانك شهر استان گيلان در رشت برگزار گرديد.
تابش‌فر معاون مديرعامل بانك شهر در حوزه‌ی شهرداريها در اين آیین گفت: بانك شهر را نبايد به شكل معمولي ببينيم، نگاهمان نبايد سنتي باشد بلکه نگاه به بانک شهر بایستی از دریچه‌ی توسعه‌ی شهری صورت گیرد.
وی گفت: قطعاً با حضور دكتر ثابت‌قدم اتفاقات موثري در این بانک رخ خواهد داد و ايشان با بهره‌مندي از اختيارات مديرعامل و رياست هيات عامل، خواهند توانست ظرفيت خدمات بانك شهر را به مردم ارائه دهند.
دكتر عليرضا آذري معاون شعب و توسعه‌ی رضايتمندي بانك شهر نيز در این آیین با اشاره به اين مطلب كه بانك شهر به عمران و آباداني شهر كمك مي‌كند، گفت: با متوليان شورا و شهرداري اين ارتباط دو سويه‌، قويتر خواهد گرديد و بايد شهرداريها از پتانسيل بانك شهر به بهترين نحو بهره‌مند گردند.
وي افزود: بانكي موفق خواهد بود كه به سمت الكترونيك شدن پيش برود و رويكرد اصلي بانك شهر نيز توسعه‌ی پيشخوانهاي نت، كارت شهروندي و دستگاههاي پوز است.
دكتر ثابت‌قدم هم در اين آیین در سخنانی تاکید کرد: قطعاً تجارب مديريت شهري رافع و كاربردي در هدايت بانك شهر خواهد بود، فلسفه‌ی وجودي بانك شهر نگاه مشاركت جمعي در توسعه‌ی شهر است تا سرمايه‌های خصوصي مردم را به منافع عمومي وصل نماييم.
شهردار کلانشهر رشت افزود: تعداد شعبات بانك شهر در شهر و استان ما كافي نيست و اين تعداد بايد افزايش يابد، افزايش شعب و تثبيت آن برای توسعه بسیار مهم است.
وی خاطر نشان کرد: در تجميع منافع شهرداري و مردم بايد آگاهانه برنامه‌ريزي نماييم و نكته‌ی مهم سرعت‌بخشي به کارها است که آن نيز با الكترونيكي كردن امور قابل حل خواهد بود.
شهردار کلانشهر رشت تصريح نمود: اگر امكانات مناسب در اختيار پرسنل قرار گيرد و تسهيلات بر اساس ساختار مناسب توزيع گردد، خواهيم توانست فضايی مطلوب براي جذب سرمايه و سرمایه‌گذار ايجاد نماييم.
وي افزود: برای بهره‌گیری توانمندي شهرداريهاي لاهيجان و انزلي براساس شيوه‌ی بانك شهر نيز برنامه‌ريزي خواهيم كرد و اميدواريم با همراهي دیگر شهرها بتوانيم شاهد توسعه‌ی بانك شهر باشيم.
در پایان اين آیین دكتر سيدمحمدعلي ثابت قدم به عنوان رئيس هيات عامل بانك شهر استان گيلان منصوب شده و حكم خويش را دريافت نمود.

17

18

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.