کد خبر : 5463
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

تجلیل از دومین لژیونر بوکس کشور

تجلیل از دومین لژیونر بوکس کشور

هاتف‌نیوز – آیین تجليل از امين قاسمي پور «آتشنشان شهر باران» و «دومين لژيونر بوکس ايران» در صحن علني شوراي اسلامي کلانشهر رشت برگزار شد.

    هاتف‌نیوز – آیین تجليل از امين قاسمي پور «آتشنشان شهر باران» و «دومين لژيونر بوکس ايران» در صحن علني شوراي اسلامي کلانشهر رشت برگزار شد.
بر پایه‌ی گزارش «هاتف‌نیوز» صبح روز یکشنبه ۲۷ ارديبهشت ماه ۹۴ در صحن علني شوراي اسلامي کلانشهر رشت آیین تجليل از امين قاسمي‌پور نماينده‌ی شايسته‌ی بوكس استان گيلان در جهان با حضور اعضاي شوراي اسلامي این شهر، مهندس علي بهارمست مديريت هماهنگي و نظارت بر خدمات شهري، مهندس علي مقصودي مدير عامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ایمنی و تني چند از خبرنگاران برگزار شد.
در این آیین مهندس علي مقصودي با سپاس از امين قاسمي‌پور در شرح گزارشي كامل از عملكرد سازمان آتش‌نشانی و میزان بروز آتشسوزیها و حوادث به مشكلات و معضلات مرتبط با كار آتشنشانان نیز اشاره نمود و گفت: با توجه به اينكه تنها ۲۱ درصد از حوادث آتشسوزي منازل مسكوني در سال گذشته زیر پوشش بيمه بوده و اينكه از نزديك شاهد دغدغه‌ی بسیاری از شهروندان گرانقدر در زمينه‌ی نداشتن بيمه و جبران‌ناپذيرشدن اينگونه خسارات هستيم، اين مهم نيازمند پيگيريهاي موثرتر است.
وی سپس به بیان افتخارات امین قاسمی‌پور آتشنشان موفق شهرباران پرداخت و گفت: امين قاسمي‌پور عضو و كاپيتان تيم ملي، دومين لژيونر جمهوري اسلامي ايران که عنوانهای بسیاری را به دست آورده و شایسته‌ی قدردانی است.
در پایان این آیین هم با اهدای لوح سپاس و هدیه از این آتشنشان قهرمان تجلیل و قدردانی شد.SAMSUNG CSC

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.