کد خبر : 5322
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

براي دريافت خدمات پلیسی ارائه‌ی كارت ملي ضروري است

براي دريافت خدمات پلیسی ارائه‌ی كارت ملي ضروري است

هاتف‌نیوز – معاون اجتماعي پليس گيلان گفت: براي دريافت خدمات انتظامي و پلیسی ارائه‌ی كارت ملي براي مراجعان به كلانتريها و پاسگاهها ضروري است.

    هاتف‌نیوز – معاون اجتماعي پليس گيلان گفت: براي دريافت خدمات انتظامي و پلیسی ارائه‌ی كارت ملي براي مراجعان به كلانتريها و پاسگاهها ضروري است.
بر پایه‌ی گزارش «هاتف‌نیوز» به نقل از «پايگاه خبري پليس»، سرهنگ محمدرضا جعفري خيرخواه در این باره توضیح داد: برای احراز هويت و تسريع در خدماتدهي به ارباب رجوع ارائه‌ی كارت ملي براي مراجعه‌كنندگان به كلانتريها و پاسگاهها ضروري است.
وی در ادامه با اشاره به اينكه بدون ارائه‌ی كارت ملي پيگيري دريافت خدمات انتظامي دركلانتريها و پاسگاهها امكانپذير نيست بيان نمود: در صورت ارائه‌ی كارت ملي و ثبت دقيق مشخصات، اشخاص در مراجعات بعدي نیز به وسیله‌ی كاربران در سريعترين زمان ممكن از وضيعت پرونده و اقدامات صورت گرفته مطلع و آگاه مي‌شوند.
وي هدف پليس را در همه حال ارائه‌ی خدمات در سريعترين زمان ممكن به مراجعان عنوان نموده و بيان کرد: با توجه به وجود شماره‌ی ملي و دیگر مشخصات هويتي در كارت ملي مراجعان، به كلانتريها و پاسگاهها سريعتر به مطالبات خود خواهند رسيد.
معاون اجتماعي پليس گيلان ماموريتهاي پليس را گسترده و ويژه بيان نمود و اظهار کرد: مديريت كيفيت، تسريع و ارائه‌ی خدمات مطلوب از اولويتهاي نيروي انتظامي است.
سرهنگ جعفری خيرخواه با اعلام اينكه ارائه‌ی خدمات موثر بدون بهره‌گيري از تكنولوژي و علم روز ممكن نيست، تصريح كرد: پيشرفت تكنولوژي زمينه را براي ارائه‌ی خدمات بهتر پليس به طور دانش‌بنيان به مردم بيش از پيش مهيا كرده است.
معاون اجتماعي پليس گيلان در پايان با اشاره به اينكه تغيير در ارائه‌ی خدمات پليسي بايد ملموس باشد، اظهار کرد: مردم می‌توانند با بيان انتقادات و پيشنهادهای سازنده خود با تلفن 197 زمينه‌ی ارائه‌ی خدمات بيشتر پليس در جامعه را فراهم نمايند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.