کد خبر : 5306
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

انتظار مردم از شهردار بومی بیشتر است!

انتظار مردم از شهردار بومی بیشتر است!

هاتف‌نیوز – تقریباً همه می‌گویند دکتر سیدمحمدعلی ثابت‌قدم در دوره‌ی جدید شهرداریش با دکتر سیدمحمدعلی ثابت‌قدم دوره‌ی پیش تفاوتهای بسیاری دارد.

    هاتف‌نیوز – تقریباً همه می‌گویند دکتر سیدمحمدعلی ثابت‌قدم در دوره‌ی جدید شهرداریش با دکتر سیدمحمدعلی ثابت‌قدم دوره‌ی پیش تفاوتهای بسیاری دارد.
آلان اعتقاد بر این است که او با کوله‌باری از تجربه مسند شهرداری کلانشهر رشت را پذیرفته و قصد دارد تا کوتاهی‌ها و ضعفهای گذشته را جبران کند.
دکتر ثابت‌قدم از آن دسته از مدیرانی است که تقریباً مرغشان یک پا دارد. تفکر می‌کنند، مشورت می‌کنند و بعد کارشان را انجام می‌دهند.
در ساخت پیاده‌راه علم‌الهدی که هم‌اکنون به یکی از نقاط دیدنی و مورد توجه شهر رشت تبدیل شده است او چنین عمل کرد، در حالی که بسیاری از مدیران، مسوولان و حتی اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت با او برای ساخت این پیاده‌راه مخالف بودند اما او تصمیم گرفت این کار بزرگ را انجام دهد و حالا این نقطه از شهر یکی از نقاطی شهر تلقی می‌ّود که آبرویی برای کلانشهر! رشت خریده است.
او اعتقاد دارد در اتاق شیشه‌یی مدیریت می‌کند و کارهایش شفاف است، هر چه هست، اعتقاد او است و از نقد رسانه‌ها هم استقبال می‌کند، اما همه‌ی اینکه به کار مردم از شهردار بومی انتظارات بیشتر دارند.
شهروندان یک شهر هنگامی که می‌بینند شهردارشان بومی است تصور می‌کنند که باید همه‌ی مشکلات شهر یکجا و با هم حل شود. آنها از شهردارشان می‌خواهند برای آسفالت خیابانها، آبگرفتگی معابر، ترافیک شهری، نازیبایی و بدمنظر بودن چهره‌ی شهر، فضای سبز کم و بدقواره، ناهنگونی ساختمانها، ساخت و سازهای غیراصولی و بسیاری از مشکلات ریز و درشت شهری، شهردار بومی یکجا و با هم برنامه داشته باشد.
شهروندان تصورشان این است حال که شهردار بومی دارند باید این شهردار بومی دردها و رنجهای شهرشان را به خوبی احساس کند و برای آنها درمان و دارویی داشته باشد.
شهروندان می‌گویند: شهردار بومی چون داخل همین شهر رشد یافته و به بالندگی رسیده‌ است باید مشکلات شهر را هم خوب بشناسد. آنها امیدوارند این شهردار بتواند توفیقات روزافزون داشته باشد.
به هر حال حالا که ما شهردار بومی داریم بد نیست خودمان هم دست این شهردار بومی را بگیریم و با مشارکت اجتماعی و همکاری در اجرای پروژه‌های شهری ضمن اینکه آستانه‌ی صبر و تحملمان را باید بالا ببریم، او را در اجرای برنامه‌های توسعه‌یی شهر یاری دهیم. چون معلوم نیست اگر این شهردار بومی را از دست بدهیم تا چه زمانی دوباره شهرداری خواهیم یافت که هم مدیر باشد، هم بومی باشد و هم علاقه‌مند به اجرای طرحها و پروژه‌های شهری.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.