کد خبر : 5155
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

«ادامه مطلب» را در رشت ببینید!

«ادامه مطلب» را در رشت ببینید!

هاتف‌نیوز- نمایش «ادامه مطلب» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شایان برای نخستین بار در شهر رشت اجرا می‌شود.

    هاتف‌نیوز– نمایش «ادامه مطلب» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شایان برای نخستین بار در شهر رشت اجرا می‌شود.
بر پایه‌ی گزارش «هاتف‌نیوز» به نقل از روابط عمومی اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، این نمایش پس از شش ماه تمرین مستمر برای نخستین بار در رشت به روی صحنه می‌رود.
داستان نمایش «ادامه مطلب» از ترکیب دو داستان معروف «سیندرلا» و «جک و لوبیای سحرآمیز» در یک محیط مجازی شکل می‌گیرد و نمایش در طول روایت جدید از ترکیب این دو داستان معروف به یک مفهوم و داستانی جدید و زایش یک تفکر نو می‌انجامد.
مهدی شایان نویسنده، طراح و کارگردان این اثر، فارغ‌التحصیل تاتر از دانشگاه اراک است که از شاخصترین آثار وی می‌توان «به مثل هیچکس»، «گیم اُور»، «سقوط به آسمان» اشاره کرد؛ وی همچنین جوایز متعدد در جشنواره‌های استانی و کشوری دریافت کرده است.
زینب شعبانی، مهدی مخبری، سودابه جعفرزاد، الناز ابروش، برنا انصاری و فرید نظری، بازیگرانی هستند که در «ادامه مطلب» نقش‌آفرینی می‌کنند.
«ادامه مطلب» به همت «گروه تاتر افرا» با مجوز رسمی اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از 12 تا 21 اردیبهشت ماه امسال از ساعت 6 عصر در «تالار شهید انصاری مجتمع فرهنگی – هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت» به روی صحنه می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.