کد خبر : 5055
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

پانزدهمین اجلاس شورای بین‌المللی همکاریهای تجاری اتاقهای بازرگانی کشورهای منطقه‌ی دریای کاسپین در گیلان برگزار می‌شود

پانزدهمین اجلاس شورای بین‌المللی همکاریهای تجاری اتاقهای بازرگانی کشورهای منطقه‌ی دریای کاسپین در گیلان برگزار می‌شود

هاتف‌نیوز – گیلان این هفته میزبان اجلاسی مهم در زمینه‌ی اقتصاد، تجارت، بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی است.

    هاتف‌نیوز – گیلان این هفته میزبان اجلاسی مهم در زمینه‌ی اقتصاد، تجارت، بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی است.
بهروز خوشکار مدیر روابط عمومی و انتشارات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان در این باره به «هاتف‌نیوز» گفت: نهم و دهم اردیبهشت ماه امسال به میزبانی استان گیلان با همکاری منطقه‌ی آزاد انزلی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان پانزدهمین اجلاس شورای بین‌المللی همکاریهای تجاری اتاقهای بازرگانی کشورهای منطقه‌ی دریای کاسپین(ICBC) برگزار می‌شود و این اجلاس با برپایی یک نمایشگاه ویژه در منطقه‌ی آزاد انزلی نیز همراه خواهد بود.
وی تاکید کرد: در این اجلاس مهم 50 تا 70 نفر از مدیران و مسوولان اتاقهای بازرگانی و فعالان اقتصادی روسیه، قزاقستان، آذربایجان، ترکمنستان و تاجیکستان و همچنین فعالان بخش خصوصی کشور به همراه روسا و مسوولان اتاقهای بازرگانی سراسر کشور به طور مثال ایران، تهران، ساری، اردبیل، بجنورد، قزوین، گرگان، همدان، اراک، ارومیه و… شرکت خواهند کرد.
خوشکار سپس ادامه داد: گردهمایی با حضور مقامات و مسوولان دولتی کشور، نهاوندیان مسوول دفتر ریاست جمهوری، بسیاری از مقامات کشورهای حاشیه‌ی دریای کاسپین و فعالان اقتصادی و تجاری همراه خواهد بود.
مدیر روابط عمومی و انتشارات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان سپس خاطر نشان کرد: این اجلاس با سه ژنل تخصصی و نمایشگاه جانبی با محوریت شرکتهای دانش‌بنیان و تولیدکنندگان و صنعتگران استانی و سراسر کشور همراه خواهد بود که در مجتمع «ستاره شمال» منطقه‌ی آزاد انزلی تدارک دیده شده است.
وی ادامه داد: همچنین پنلهای تخصصی در حوزه‌ی بازرگانی و تجاری برگزار خواهد شد و اجلاس اصلی هم با حضور میهمانان در «مجتمع فرهنگی – تفریحی زیباکنار» برگزار می‌شود.
خوشکار با تاکید بر اینکه دریای آرام کاسپین مستعد ایجاد طوفان تجاری است گفت: قطعاً این اجلاس می‌توانند طوفانی عظیم برای برقراری ارتباطات در حوزه‌ی تجارت و بازرگانی به پا کند و تاثیراتی ماندگار در منطقه به جا بگذارد.
وی ادامه داد: نباید از مواهب و فرصت مغتنمی که برای برقراری ارتباطات سازنده در حوزه‌ی تجارت، بازرگانی و اقتصادی با برگزاری چنین گردهماییهایی حاصل می‌شود، غافل بود بلکه باید این فرصت را قدر دانست و از آن برای توسعه و پیشرفت استان گیلان بهره برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.