کد خبر : 4910
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۸:۰۱

مرکز ارتباطات گیلانیان با رئیس جمهوری گشایش یافت

مرکز ارتباطات گیلانیان با رئیس جمهوری گشایش یافت

هاتف‌نیوز – در آستانه‌ی سفر دکتر حسن روحانی به استان گیلان، سامانه‌ی مرکز ارتباطات مردم با رئیس جمهوری در رشت آغاز به‌کار کرد.

هاتف‌نیوز – در آستانه‌ی سفر دکتر حسن روحانی به استان گیلان، سامانه‌ی مرکز ارتباطات مردم با رئیس جمهوری در رشت آغاز به‌کار کرد.
بر پایه‌ی گزارش «هاتف‌نیوز» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان، معاون اجرایی رئیس جمهوری روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از این سامانه گفت: «دولت تدبیر و امید» به دنبال توسعه‌ی فعالیتهای الکترونیکی است و مردم با استفاده از این سامانه، می‌توانند از هر مکان با استفاده از شماره‌ی تلفن 111 نظرات و خواسته‌های خود را برای طرح در هیات دولت مطرح کرده و کد رهگیری دریافت کنند.
دکتر محمد شریعتمداری با اشاره به سفر رئیس جمهوری و هیات «دولت تدبیر و امید» به گیلان ادامه داد: در این استان، زخمهایی وجود دارد که امیدواریم سفر هیات دولت بتواند برای آنها مرهمی باشد.
وی تصریح کرد: استان گیلان همچنین دارای پتاسیلهای فراوان برای سرمایه‌گذاری است که تاکنون از آنها بهره‌برداری مناسب نشده که از جمله‌ي آنها می‌توان به ظرفیت گردشگری این استان با توجه به برخورداری از مناطق جنگلی و سواحل زیبا اشاره کرد.15
معاون اجرایی رئیس جمهوری یادآور شد: خدمات یکسال گذشته‌ی «دولت تدبیر و امید» باعث شده میزان بیکاری در گیلان کاهش داشته باشد گرچه همچنان از بیکاری جوانان و قشر تحصیلکرده‌ی این استان نگرانیم و تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح اشتغال مفید استان انجام خواهیم داد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌یی ایران با گروه 1 + 5 گفت: از نظر ایران در این مذاکرات، نتیجه‌ی برد – برد مطرح است و در نهایت این مذاکرات باید منتج به حفظ منافع ملی باشد.
شریعتمداری اضافه کرد: یک نتیجه‌ی ملموس این مذاکرات این است که در طول یکسال گذشته هیچ قطعنامه‌ی ظالمانه‌یی علیه ایران تصویب نشده است.
دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز در این آیین راه‌اندازی سامانه‌ی ارتباط مردمی با رئیس جمهوری با استفاده از خط تلفن 111 را یک امکان مناسب و ارزشمند برای دسترسی مردم به هیات دولت برای انعکاس مشکلات و نظراتشان عنوان کرد.
وی ادامه داد: مردم می‌توانند 24 ساعت پیش از سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت و همچنین 24 ساعت پس از سفر ایشان، با این سامانه ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را مطرح کنند.
وی همچنین گفت: مردم با ارائه‌ی کد ملی و دریافت شماره‌ی رهگیری، یک ماه بعد، پاسخ خود را در زمینه‌ی مشکل طرح شده، دریافت خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.