کد خبر : 4862
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

دزدان حرفه‌یی داخل خودرو، در رشت دستگیر شدند

دزدان حرفه‌یی داخل خودرو، در رشت دستگیر شدند

هاتف‌نیوز – فرمانده‌ی انتظامي شهرستان رشت از دستگيري دزدان حرفه‌یي داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.

    هاتف‌نیوز – فرمانده‌ی انتظامي شهرستان رشت از دستگيري دزدان حرفه‌یي داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ رحيم شعباني در گفت‌وگو با «پايگاه خبري پليس» با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند مورد دزدی لوازم و اموال داخل خودرو در شهر رشت، ماموران انتظامي تحقيقاتی گسترده را براي شناسايي سارق يا سارقان آغاز کردند.
بر پایه‌ی گزارش «هاتف‌نیوز» فرمانده‌ی انتظامي شهرستان رشت همچنین افزود: پس از چند روز تحقيق نامحسوس پليسي، ماموران عملياتي كلانتري 22 موفق شدند دو دزد را که در زمینه‌ی سرقت لوازم داخل خودرو فعاليت داشته و درصدد سوژه‌يابي در شهر بودند، شناسايي کرده و آنان را درعملياتي غافلگير و دستگير كنند. سرهنگ رحيم شعباني بيان نمود: دو سارق دستگير شده در تحقيقات پليسي، چهار همدست خود را نیز لو دادند و اين سارقان نيز در اقدامي غافلگيرانه دستگير شدند.
وي تصريح كرد: مستندات پرونده و تحقيقات فني، متهمان را وادار به اعتراف نمود و در نتيجه اين متهمان به 12 مورد سرقت داخل خودرو و يك فقره سرقت از ساختمان نيمه كاره اعتراف كردند.
شعباني با اعلام اينكه از اين متهمان شش حلقه لاستيك، دو دستگاه آيفون، ینج دستگاه انواع تلفن همراه، سه باند ضبط، سه دستگاه ضبط خودرو ، 18عدد قالپاق خودروهاي مختلف، يكدستگاه تلويزيون رنگي، سه فرمان خودرو، دوعدد داشبورد، پنج عددچراغ استپ عقب خودرو، شش عدد آچارچرخ مختلف، سه عدد بوق خودرو، هفت عدد كيلومترشمار خودرو و يكدستگاه پمپ آب كشف شد؛ افزود: پنج نفر از متهمان كه سنشان از 24 تا 40 سال بود هركدام سه تا چهار مورد سابقه‌ی دزدی و نفر ششم كه سنش 63 سال بود بيش از 10 مورد سابقه‌ی دزدی در پرونده خود داشته‌اند.
فرمانده‌ی انتظامي شهرستان رشت در پايان با سفارش به دارندگان وسايل نقليه و صاحبان ساختمانهاي نيمه‌كاره گفت: مجهز کردن ساختمانهاي نيمه كاره و خودروها به وسايل و امکانات حفاظتي و امنيتي اصلی مهم در پيشگيري از دزدی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.