کد خبر : 4516
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

چگونه قاتل فراری کشته می‌شود؟!

چگونه قاتل فراری کشته می‌شود؟!

هاتف‌نیوز – فرمانده‌ی نیروی انتظامی استان گیلان گفت: فردی که آذرماه ۹۳ با مرخصی از زندان دست به قتل دو نفر از جمله یک مامور پلیس زده بود در درگیری با ماموران نیروی انتظامی گیلان کشته شد.

هاتف‌نیوز – فرمانده‌ی نیروی انتظامی استان گیلان گفت: فردی که آذرماه ۹۳ با مرخصی از زندان دست به قتل دو نفر از جمله یک مامور پلیس زده بود در درگیری با ماموران نیروی انتظامی گیلان کشته شد.
بر پایه‌ی گزارش «هاتف‌نیوز» سردار ابراهیم قائد رحمتی در تشریح این خبر گفت: ماه آذر سال گذشته این فرد شرور در روستای رشته‌رود و اسکولک شهرستان رودبار در دو حادثه‌ی هولناک دو نفر را به ضرب گلوله به قتل رسانید.
یکی از کشته‌شدگان این حادثه شهید سید سجاد حسینی آغوزبنی از ماموران نیروی انتظامی رودبار بود که در درگیری برای دستگیری قاتل، مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.
وی افزود: ماجرا این است که قاتل فراری لاهیجانی با گرفتن مرخصی از زندان به روستای «رشته‌رود» آمد و سراغ یکی از اهالی روستا که با او سابقه‌ی درگیری و اختلاف داشته را گرفت و در نهایت پس از درگیری مجدد چندین گلوله به سمت او شلیک کرد.
قاتل پس از عملی کردن نقشه‌ی شوم خود پا به فرار گذاشت و به روستای «اسکولک» رودبار رفت و روز پس از آن یکی از اهالی روستا قاتل فراری را شناسایی کرده و ماموران انتظامی را در جریان می‌گذارد. قاتل فراری پس از دیدن ماموران دچار هراس می‌شود و بی‌محابا به سمت مامور پلیس شلیک می‌کند و در این بین موجب شهادت سجادحسینی آغوزبنی می‌شود و خود نیز از محل قتل متواری می‌گردد.
سردار قائد رحمتی گفت: پس از وقوع این حادثه تلاش ماموران آگاهی و انتظامی گیلان برای کشف محل اختفای این قاتل ادامه داشته و در نهایت پس از گذشت بیش از سه ماه از وقوع این دو مورد قتل ماموران نیروی انتظامی پس از شناسایی محل اختفای قاتل فراری در شهرستان لاهیجان با او درگیر می‌شوند و در این بین این فرد شرور با گلوله‌ی ماموران کشته می‌شود.
مشروح گزارش فرمانده‌ی نیروی انتظامی استان گیلان را نیز روز دوشنبه‌ی گذشته خبر «شبکه باران» پخش کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.